  • 1. Data: 2016-08-03 10:29:08
    Temat: samochodowy uchwyt do tableta 13"
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    mam laptopa Dell Inspiron 13 (13,3") - ekran można wywinąć 360stopni i
    używać go jako tablet. Możecie polecić jakiś uchwyt samochodowy do tej
    wielkości urządzenia? Dodatkowo szukam zasilacza samochodowego
    (przetwornicy) do tego laptopa. Mam przetwornicę 12/230, ale zgaduję, że
    z podwójną przetwornicą będzie większy pobór prądu. Według producenta
    wejście zasilania 19,5V, poboru prądu nie mogę odczytać, bo już się wytarło.

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-08-07 10:35:00
    Temat: Re: samochodowy uchwyt do tableta 13"
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 03.08.2016 o 10:29, ddddddddd pisze:
> [...]
    > z podwójną przetwornicą będzie większy pobór prądu. Według producenta
    > wejście zasilania 19,5V, poboru prądu nie mogę odczytać, bo już się

    Słabo szukasz

    http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-dell-pa-10-1
    9-5v-4-62a-90w-i5719923780.html

    http://infuu.de/shoppl/glowna/11-uchwyt-samochodowy-
    do-laptopa-notebooka-macbooka-infuu-holders-001.html

  • 3. Data: 2016-08-08 00:01:23
    Temat: Re: samochodowy chwyt do dachowki
    Od: you jump on top of my dick <s...@t...skurwialy.usraelski.palancie.invalid>

    Jingiel wrote:

    > Słabo szukasz

    > http://allegowno.pl/ladowanie-w-styje/
    > http://tfuu.de/

    dzyndzel szuka *DURNIOW*, ktorzy go wyrecza...

    --
    salto en la parte superior del pene

    https://goo.gl/k1i37f

  • 4. Data: 2016-08-09 10:48:18
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.08.2016 o 10:35, Jingiel pisze:

    > Słabo szukasz
    >
    > http://allegro.pl/ladowarka-samochodowa-dell-pa-10-1
    9-5v-4-62a-90w-i5719923780.html

    tego nie szukałem, bo stwierdziłem, że bez uchwytu będzie zbędne

    > http://infuu.de/shoppl/glowna/11-uchwyt-samochodowy-
    do-laptopa-notebooka-macbooka-infuu-holders-001.html

    to też już znalazłem, wcześniej nie mogłem się doszukać, bo szukałem pod
    kątem uchwytów do tabletów, a nie do laptopa...

    Łukasz