  • 1. Data: 2012-02-17 09:54:55
    Temat: serwery na swiecie
    Od: " " <f...@g...pl>

    nadzwyczaj slabo znam sie nia sieci
    (na skutek tego ze sie tym nie zajmuje)

    ostatnio szacowalem sobie ile komputerow
    jest na swiecie teraz zaciekawilo mnie tez
    ile serwerow jest na swiecie

    czy ktos ma pojecie na temat jak wyglada
    wogole swiat serwerow (w makroskali)

    gdzie stoi wiekszosc tych maszyn - w
    firmach? malyczh czy duzych? ile tych
    serwerow jest? czy dziela sie na jakies
    typy itp

  • 2. Data: 2012-02-17 22:06:57
    Temat: Re: serwery na swiecie
    Od: "t.o." <r...@w...pl>

    Użytkownik <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jest na swiecie teraz zaciekawilo mnie tez
    > ile serwerow jest na swiecie
    >
    > czy ktos ma pojecie na temat jak wyglada

    http://www.google.pl/#sclient=psy-ab&hl=pl&newwindow
    =1&safe=off&source=hp&q=serwery+na+%C5%9Bwiecie&pbx=
    1&oq=serwery+na+%C5%9Bwiecie&aq=f&aqi=g1&aql=&gs_sm=
    3&gs_upl=609l6848l0l7439l18l7l0l11l11l0l120l763l0.7l
    17l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=788029a20affa4
    df&biw=1920&bih=910

    tx