  • 1. Data: 2012-10-25 17:19:36
    Temat: serwery news a IPv6
    Od: voyo <v...@n...pl>

    Witam,
    Czy ktoś zna/korzysta z jakiegoś serwera News po IPv6 ?

    Problem mam z tym, że korzystam z łącza Aster, odkąd zostali przejęci
    przez UPC zniknął gdzieś w odmętach internetu udostępniany przez nich
    serwer newsów, przynajmniej nie mogę się dokopać do sensownej informacji
    co i jak. Przełączyłem się na jedyny jaki znalazłem dostępny serwer -
    news.net.icm.edu.pl, ale - ma on dual stack, z IPv6, (A i AAAA dla tej
    samej nazwy hosta) a ja również mam IPv6 w domu. Niestety moja sieć nie
    jest autoryzowana do użytkowania, musze ręcznie wymuszać połączenie po
    IPv4, czy to przez wpisanie adresu ipv4 czy to przez modyfikacje hosts.
    A to takie niefajne ;)
    Any clues ?

  • 2. Data: 2012-10-25 22:30:34
    Temat: Re: serwery news a IPv6
    Od: horhe <s...@k...mejor.pl>

    W dniu 2012-10-25 17:19, voyo pisze:
> [...]
    > jest autoryzowana do użytkowania, musze ręcznie wymuszać połączenie po
    > IPv4, czy to przez wpisanie adresu ipv4 czy to przez modyfikacje hosts.

    news.wit.edu.pl

  • 3. Data: 2012-10-25 22:52:43
    Od: voyo <v...@n...pl>

    W dniu 2012-10-25 22:30, horhe pisze:

    > news.wit.edu.pl

    no prawie prawie, łączy się po IPv6 ale dostaję "no posting". Domyślam
    się że to najwięcej co uzyskam z adresu IPv6 od tunnel brokera...

    na priva dostałem jeszcze hint na news.atman.pl - ten z kolei (tak samo
    jak np ICM) wyrzuca z - "502 You have no permission to talk." (mówię o
    łączności po IPv6)

  • 4. Data: 2012-10-25 22:56:32
    Od: horhe <s...@k...mejor.pl>

    W dniu 2012-10-25 22:52, voyo pisze:
> [...]
    >
    > na priva dostałem jeszcze hint na news.atman.pl - ten z kolei (tak samo
    > jak np ICM) wyrzuca z - "502 You have no permission to talk." (mówię o

    Ustaw sobie revdns z końcówką .pl, jeśli broker na to pozwala.

  • 5. Data: 2012-10-25 23:57:37
    Od: voyo <v...@n...pl>

    W dniu 2012-10-25 22:56, horhe pisze:

    > Ustaw sobie revdns z końcówką .pl, jeśli broker na to pozwala.

    aha, pomogło dla news.net.icm.edu.pl i news.wit.edu.pl, można używać w
    pełni :)
    dla news.atman.pl - dalej no permission

    dzięki.

  • 6. Data: 2012-10-30 11:25:47
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Thu, 25 Oct 2012 17:19:36 +0200, voyo napisał:
    > Witam,
    > Czy ktoś zna/korzysta z jakiegoś serwera News po IPv6 ?

    Ja na przykład.

    --
    #begin 755 signature.exe
    [tomek <at> sikornik <dot> net] vy 73! de SP9UOB

  • 7. Data: 2012-10-30 11:26:31
    Od: Verox <a...@b...veroxsystems.com>

    On Tue, 30 Oct 2012 10:25:47 +0000 (UTC), Verox napisał:

    > Ja na przykład.

    10:25:47 GMT)

  • 8. Data: 2012-11-02 12:30:48
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    voyo <v...@n...pl> wrote:

    > no prawie prawie, łączy się po IPv6 ale dostaję "no posting". Domyślam
    > się że to najwięcej co uzyskam z adresu IPv6 od tunnel brokera...

    Na news.wit.edu.pl dodałem wszystkie polskie prefixy IPv6, więc nie potrzeba
    poprawnie skonfigurowanej domeny .pl (jedynie dla IPv4). Jeżeli pojawią
    się jakieś abuse, to będe kastrował.

  • 9. Data: 2012-11-09 21:50:18
    Od: Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl>

    Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net> wrote:
    > Na news.wit.edu.pl dodałem wszystkie polskie prefixy IPv6

    A z ciekawości, skąd bierzesz? :)

    p.

  • 10. Data: 2012-11-12 20:22:05
    Od: Lukasz Trabinski <l...@n...trabinski.net>

    Piotr KUCHARSKI <n...@4...pl> wrote:

    > A z ciekawości, skąd bierzesz? :)

    Mamy w tp taki ładny as-set: AS5617:as-pl :)