  • 1. Data: 2009-04-10 16:52:14
    Temat: [simplus] swojaki i przeniesiony numer
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    HI

    Chciałem dziś w simplusowej taryfie team 7 dodać nr swojaka. Dodawany nr
    to przeniesiony z orange nr 501xxxxxx. Otrzymuję komunikat o błędzie
    "błędny format numeru". Wygląda na to, że sprawdza po pierwszych trzech
    cyfrach (?). Spotkał się ktoś z czymś takim?

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 2. Data: 2009-04-10 20:51:17
    Temat: Re: [simplus] swojaki i przeniesiony numer
    Od: rafal <r...@n...none>

    Zbylut pisze:
> [...]
    > "błędny format numeru". Wygląda na to, że sprawdza po pierwszych trzech
    > cyfrach (?). Spotkał się ktoś z czymś takim?

    wpisujesz go z 48 na początku?
    *103 *11 *48numer telefonu#

  • 3. Data: 2009-04-10 22:11:36
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    rafal napisal(a):

    > wpisujesz go z 48 na początku?
    > *103 *11 *48numer telefonu#

    tak, dokładnie wg instrukcji. Niestety nie przechodzi.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 4. Data: 2009-04-11 05:23:54
    Od: "Andre NH" <a...@A...pro.onet.pl>

    > tak, dokładnie wg instrukcji. Niestety nie przechodzi.

    Pozostaje wyjasnić problem z BOK 2601.

    Andre

  • 5. Data: 2009-04-11 22:27:47
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Andre NH napisal(a):

    > Pozostaje wyjasnić problem z BOK 2601.

    zgłosiłem, ale sprawa jest w toku. Niestety jestem pesymistą.

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 6. Data: 2009-04-12 11:24:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Zbylut" <Z...@N...zzz> napisał w wiadomości

    > zgłosiłem, ale sprawa jest w toku. Niestety jestem pesymistą.

    Nie rozumiem. Jak to pesymista? Przeciez to *musi* zadzialac.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-04-12 16:09:15
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    SDD napisal(a):

    > Nie rozumiem. Jak to pesymista? Przeciez to *musi* zadzialac.

    po prostu po rozmowie oceniłem, że zanim się z tym uporają to trochę
    czasu zejdzie oraz trzeba będzie jeszcze do nich dzwonić. Żeby taki
    szczegół wymagał całej skomplikowanej procedury? Konsultant powinien
    dopisać mi ten numer od ręki.

    --
    pozdrawiam, Zbylut