  • 1. Data: 2009-10-25 19:29:19
    Temat: [skradziono] KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000
    Od: "PanAdol" <p...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Kopiuje z forum goldena zawsze wieksze szanse na znalezienie choc malo info
    domyslam sie po miejscu zamieszkania ze ukradli w wwie z garazu podziemnego
    (ps przed chwila ktos tu pisal o zimowaniu motocykli w garazach podziemnych
    ;) )

    Pzdr
    PanAdol
    Tygrys '01

    --------------
    http://www.goldenline.pl/forum/motocykle2/1249610/s/
    1#24215430

    właśnie skradziono mi i mojemu facetowi motocykle. jesli zuważycie gdzieś
    czarne Kawasaki ER-6N z 2009 roku (około 3500km przebiegu) albo
    niebiesko-białego Suzuki GSXR-1000 z 2007 roku (około 10 000 km przebiegu) -
    dajcie znać. jeśli trafi do was oferta kupna - napiszcie, podamy Wam nasze
    numery VIN.

    jeśli byście widziały/widzieli gdzieś ogłoszenia z takimi motocyklami proszę
    podeslijcie linki

    motocykle zostały skradzione 24.10 pomiędzy 18 a 22 z parkingu podziemnego
    (zamykanego automatycznymi drzwiami na pilota). Ewidentnie to byla kradzież
    na zamówienie bo w garażu było 5-6 motocyli a zniknęły tylko nasze dwa. co
    więcej, obok, na miejscu sąsiada - stał rower - i jest nadal.
    motocykle wciągnęli na jakiś środek transportu, wygląda na to, że albo była
    to jakaś furgonetka, albo samochód z napędem na tyl i przyczepa

    będziemy wdzieczni za pomoc w odzyskaniu motocykli!

  • 2. Data: 2009-10-25 21:16:01
    Temat: Re: KAWA ER-6N i Suzuki GSXR-1000
    Od: Subframe <m...@g...com>

    Może się znajdą.
    Jako pocieszenie chociaz watpliwe, powiem ze moja stara Aprilke polcja
    znalazla po 4 latach... ale znalazla... w Bialystoku.
    Potem tylko pare spraw w sadzie i zlodziejaszki siedza (na sprawie to
    zawsze wygladaja jak aniolki).
    Warto policji podac jakies zdjecia i dobrze opisac szczegoly jak np.
    porysowany dekiel.
    Moja Aprilia byla obdarta z nalepek i jedyny szczegol dzieki ktoremu
    trafili na trop to ulamana klamka hamulca, ktora opisalem w
    zgloszeniu.
    Policjanci raczej bardzo slabo znaja modele motocykli i nie zawsze
    wiedza co znajduja. A przebite numery nie zawsze da się w 100%
    odczytać.
    Motocykl skradli mi tez z garazu podziemnego w bloku, ktory byl
    niedawno oddany do uzytku w Warszawie, potem w miedzyczasie
    mieszkancom jeszcze 4 auta.
    Chcieli tez ukrasc Ducata, zapakowali go na poloneza tracka, ale gdy
    wyjezdzali to brama sie zamykala i "zdjela" pake razem z motocyklem.

    Nie wiem jak bylo w waszym przypadku, jednak pamietacie jak nowy blok
    to zawsze kradna, mimo ze jest ochrona.

    3mam kciuki, zeby sie znalazly, a chwasty trzeba wyrywac..

    Subframe
    Bellagio