  • 1. Data: 2009-10-25 21:38:53
    Temat: Podłączenie ładowarki na całą zimę
    Od: "Alti" <a...@g...pl>

    Mam ładowarkę 600mAh z biedronki.
    Chciałbym zapiąć ją do motocykla na całą zime i ewentualnie raz na miesiąc
    zaglądądać do tam się dzieje. Moto ma alarm więc cały czas jakiś tam pobór
    prądu jest. W zasadzie po 1-1,5mc trudno moto odpalić bez ładowania ( mały
    aku 7Ah).
    Czy to dobry pomysł? Jeśli nie to dlaczego?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-10-25 21:42:41
    Temat: Re: Podłączenie ładowarki na całą zimę
    Od: Shreek <p...@M...onet.pl>

    Alti napisał(a):
> [...]
    > ładowania ( mały aku 7Ah).
    > Czy to dobry pomysł? Jeśli nie to dlaczego?

    Jeśli ta ładowarka ma funkcję doładowywania to może i można by tak
    zrobić w teorii.
    Jednak ja wolę mieć ładowanie pod kontrolą. Jaka pewność, że ładowarka
    nie zepsuje się i nie zrobi nic złego? Nie wiadomo, a jak masz zaglądać
    raz na miesiąc...

    --
    M.

  • 3. Data: 2009-10-25 22:56:20
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Czy to dobry pomysł? Jeśli nie to dlaczego?

    awaria ładowarki > zwarcie > przegrzanie > pożar...

  • 4. Data: 2009-10-26 06:47:34
    Od: n...@s...com

    On Sun, 25 Oct 2009 22:38:53 +0100, "Alti" <a...@g...pl> wrote:

    >Mam ładowarkę 600mAh z biedronki.
    >Chciałbym zapiąć ją do motocykla na całą zime i ewentualnie raz na miesiąc

    Jak mialem cteka to tak wlasnie robilem, podpinalem i zostawialem na
    zime. Pilnowalem tylko zeby nie postawic na / w poblizu czegos co sie
    moze zapalic.
    Jesli ladowarka z biedronki na funkcje podtrzymywania to podobnie bym
    kombinowal.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 5. Data: 2009-10-26 07:56:58
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Mam ładowarkę 600mAh z biedronki.

    mAh? nie pomerdales czegos? jesli to ladowarka o maksymalnym pradzie
    ladowania 600mA to ok nada sie. ale uwazalbym na chincizne