  • 1. Data: 2016-01-25 01:04:45
    Temat: ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?
    Od: b...@g...com

    Witam
    Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor. Czy jest
    jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe dane tego
    procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

  • 2. Data: 2016-01-25 15:47:51
    Temat: Re: ślady po poprzednim procesorze, jak znaleźć?
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2016-01-25 o 01:04, b...@g...com pisze:
> [...]
    jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe dane tego
    procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

    Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2016-01-25 16:49:00
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    co ty, dla poważnych (spoza strefy) firm to żaden problem,
    wylutować 5000 nóżkowy proc - 10 sekund roboty...

    (ja wiem, że ci ze strefy to wylutowują, i w ogóle wszystko naprawiają
    opalarką)...

  • 4. Data: 2016-01-25 17:24:20
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 25 Jan 2016 16:49:00 +0100, platformowe głupki napisał(a):

    > ze strefy

    Masz na myśli zapewne strefę 51? :)
    --
    Jacek
    -Co robi Jarosław jak ma ochotę popieprzyć?

  • 5. Data: 2016-01-25 18:04:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    jeden taki gość mi opowiadał, że nie było z tym żadnego problemu,
    wylutowywali i wymieniali dosłownie wszystko...

  • 6. Data: 2016-01-25 18:33:33
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > jeden taki gość mi opowiadał, że nie było z tym żadnego problemu,
    > wylutowywali i wymieniali dosłownie wszystko...

    Mi taki jeden szwajcar opowiadał jak to kosmici w Andach wylądowali.
    Napisał z tego nawet książkę a dla durnych i niedorozwiniętych trolli
    to nawet komiks wydali. W Polsce też.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2016-01-25 19:33:37
    Od: Irokez <n...@w...pl>

> [...]
    jakaś możliwość sprawdzenia tego? Jakieś stare logi? A może jakieś nowe dane tego
    procesora np. czas jego pracy, instalacji? Win7.

    Jak Dell to sprawdź po service tag jaki wyszedł z fabryki.
    Inne firmy mają to głęboko w poważaniu i nie prowadzą/udostępniają
    takich danych.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2016-01-25 19:53:46
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-01-25 01:04, b...@g...com wrote:
    > Mam podejrzenie, że podczas naprawy laptopa. Został wymieniony procesor.

    Komu by się chciało jesli lutowany BGA ... To najzwyczajniej w świecie
    Masa Pracy.

    PS. Możesz być wdzięczny jeśli przy okazji wymienili kulki na PbSn.

  • 9. Data: 2016-01-25 23:10:28
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:47:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

    Laptop to Compal. Kadłubek. Czyli chyba wymienialny.

  • 10. Data: 2016-01-25 23:12:52
    Od: b...@g...com

    W dniu poniedziałek, 25 stycznia 2016 15:47:35 UTC+1 użytkownik RadoslawF napisał:

    > Sprawdził bym czy procesor jest wymienialny.

    To Compal. Kadłubek. Więc chyba wymienialny.