  • 1. Data: 2010-11-12 20:03:54
    Temat: sprowadzenie auta z holandii - kaucja
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Gość od którego kupiłem auto sprowadzone z Holandii chciałby kopię dowodu
    rejestracyjnego. Podobno może jakąś kasę z kaucji odzyskać.
    Czy to możliwe? Trzeba gdzieś zostawiać kaucję?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-11-12 20:14:14
    Temat: Re: sprowadzenie auta z holandii - kaucja
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "_chab_" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Gość od którego kupiłem auto sprowadzone z Holandii chciałby kopię dowodu
    > rejestracyjnego. Podobno może jakąś kasę z kaucji odzyskać.
    > Czy to możliwe? Trzeba gdzieś zostawiać kaucję?

    pewnie VAT odbierze po sprzedaży auta za granice do osoby fizycznej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 3. Data: 2010-11-12 21:02:09
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Chyba nie, bo umowę nie mam z nim tylko z Holendrem. On tylko przyprowadzał.

  • 4. Data: 2010-11-12 22:00:59
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Chyba nie, bo umowę nie mam z nim tylko z Holendrem. On tylko
    > przyprowadzał.

    hehe, no taką umowe to ma każdy kupujący prywatnie :D
    Ten Holedner z Twojej umowy to losowo wybrany obywatel Holandii widniejący w
    książce telefoniczej lub innym nekrologu :D

    Faktura za Twoj samochód jest w posiadaniu tego "co tylko przyprowadzał" bo
    przecież Ci nie doliczy VATu :D

    ps. ale sie nie przejmuj. Taka jest praktyka w przypadku praktycznie każdego
    samochodu sprowadzonego do tego kraju, tylko niektórzy o tym nie wiedzą, a
    jeszcze inni nie chcą wiedziec, bo czego oczy nie widzą, tego sercu nie żal
    :D

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 5. Data: 2010-11-13 01:30:50
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 12 Nov 2010 20:03:54 +0100, _chab_ wrote:
    >Gość od którego kupiłem auto sprowadzone z Holandii chciałby kopię dowodu
    >rejestracyjnego. Podobno może jakąś kasę z kaucji odzyskać.
    >Czy to możliwe? Trzeba gdzieś zostawiać kaucję?

    Jesli kupowal od firmy, to zaplacil VAT, ale jesli auto bylo na wywoz,
    to VAT sie nie nalezy/jest do zwrotu. Tylko jakos trzeba ten wywoz
    udowodnic, kopia dowodu rejestracyjnego z innego kraju jest dobrym
    dowodem.

    A ty sie dowiedz gdzie on to kupil - pewnie jakas firmowke z
    przebiegiem 250 tys kupiles :-P

    J.