  • 1. Data: 2010-08-18 14:00:25
    Temat: [sprzedam] padło i na mnie VFR800
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    Witam,

    przyszła pora na zmiany, a więc VyFRotka jest do sprzedania,
    szkoda mi jej strasznie, ale na dwóch to już w ogóle czasu nie będę miał
    jeździć.

    http://allegro.pl/show_item.php?item=1194344993

    Można ludzi z listy popytać część zna mnie i motocykl.

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800 (jeszcze)

  • 2. Data: 2010-08-18 14:11:57
    Temat: Re: [sprzedam] padło i na mnie VFR800
    Od: "malgosia" <m...@o...pl>

    > Można ludzi z listy popytać część zna mnie i motocykl.

    szkoda że do prszemalowania....

    jk

  • 3. Data: 2010-08-18 14:16:14
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-18 16:11, malgosia pisze:

    > szkoda że do prszemalowania....
    >
    > jk

    ja się na przykład przyzwyczaiłem :)

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 4. Data: 2010-08-18 19:05:12
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "donia" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > ja się na przykład przyzwyczaiłem :)

    a mowiłem zebyś poszukał innych plastików :-)

    b.

  • 5. Data: 2010-08-18 20:29:06
    Temat: Re: padło i na mnie VFR800
    Od: August <4...@g...com>

    On 18 Sie, 16:00, donia wrote:

    > Witam,
    >
    > przyszła pora na zmiany, a więc VyFRotka jest do sprzedania,
    > szkoda mi jej strasznie, ale na dwóch to już w ogóle czasu nie będę miał
    > jeździć.

    Użyłeś w opisie aukcji słowa, które sugeruje jak w strasznym stanie
    technicznym jest ten motocykl ;-))

    --
    pozdrav,
    August

  • 6. Data: 2010-08-18 21:10:14
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-18 22:29, August pisze:

    > Użyłeś w opisie aukcji słowa, które sugeruje jak w strasznym stanie
    > technicznym jest ten motocykl ;-))
    >
    > --
    > pozdrav,
    > August

    czyli?

    pytamboniewiem

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 7. Data: 2010-08-18 21:53:21
    Od: August <4...@g...com>

    On 18 Sie, 23:10, donia wrote:

    > czyli?
    >
    > pytamboniewiem

    jeżeli kod pocztowy wskazuje odległość około kilometra od ulic
    Wałbrzyskiej i Czekoladowej to ja bym od ciebie kupił co najwyżej
    DRkę ;-PP

    no offence :-)

    --
    pozdrav,
    August

  • 8. Data: 2010-08-18 22:18:00
    Od: donia <t...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-08-18 23:53, August pisze:

    > jeżeli kod pocztowy wskazuje odległość około kilometra od ulic
    > Wałbrzyskiej i Czekoladowej to ja bym od ciebie kupił co najwyżej
> [...]

    aaaaa, to poniał :),

    obecnej Czekoladowej to i dr-ka pewnie by nie wytrzymała

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 9. Data: 2010-08-19 05:53:05
    Od: Marcin Gardeła <d...@g...pl>

    donia wrote:
    > przyszła pora na zmiany, a więc VyFRotka jest do sprzedania,
    > szkoda mi jej strasznie, ale na dwóch to już w ogóle czasu nie będę
    > miał jeździć.
    > http://allegro.pl/show_item.php?item=1194344993

    W kwestii formalnej: skoro "VyFRotka" i "bezwypadkowa" to co jest
    prawdą a co lansem? :)

    --
    Diobeu
    VFR 800 '01

  • 10. Data: 2010-08-19 06:05:26
    Od: "Radarro" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

    August <4...@g...com> napisał(a):

    > jeżeli kod pocztowy wskazuje odległość około kilometra od ulic
    > Wałbrzyskiej i Czekoladowej to ja bym od ciebie kupił co najwyżej
    > DRkę ;-PP

    To żeś mnie z rana ubawił tą Czekoladową :)))))
    Chociaz w sumie dawno tam mnie nie było, robią tam coś w ogóle?

    Do autora wątku - wrzuć ogłoszenie na foruma - vfr-oc.pl/forum

    PS - mnie się malowanie podoba :)
    --
    Radarro i czerwone V4