  • 1. Data: 2010-08-18 14:40:14
    Temat: Regeneracja wału do dwusuwa Trójmiasto
    Od: Holrin <j...@g...com>

    Witam,

    Czy ktoś zna jakieś godne polecenia miejsce ? Z góry dzięki.

    Pzdr.

  • 2. Data: 2010-08-18 15:22:11
    Temat: Re: Regeneracja wału do dwusuwa Trójmiasto
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Holrin <j...@g...com> wrote:

    >Czy ktoś zna jakieś godne polecenia miejsce ? Z góry dzięki.

    Sadzisz, ze to jaki to konkretnie dwusuw jest najzupelniej bez
    znaczenia?

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 3. Data: 2010-08-18 15:41:51
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Jacot pisze:

    > Sadzisz, ze to jaki to konkretnie dwusuw jest najzupelniej bez
    > znaczenia?

    a podejrzewasz, ze to dwusuwowy diesel z okrętu?
    Bez przesady, zdecydowana wiekszosc dwusuwow jest podobna.

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2010-08-18 17:22:14
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@n...spam> wrote:

    >a podejrzewasz, ze to dwusuwowy diesel z okrętu?
    >Bez przesady, zdecydowana wiekszosc dwusuwow jest podobna.

    Z warsztatowego punktu widzenia dwutakty dziela sie na te, do ktorych
    sa dostepne zestawy naprawcze do walow (oryginalne albo chocby niechby
    i chinskie;) i te, do ktorych nie ma...
    W drugim przypadku dochodza dodatkowe komplikacje, ot jedne znosza
    lepiej "polska rzezbe" ze szlifowaniem czopow (albo w nieco lepszym
    wydaniu z dorabianiem:) a inne wcale. No i pozostaje do dyspozycji
    cala rozpietosc jaka pozostawia stwierdzenie: godny polecenia ale to
    juz sie wiaze z kerowca a nie silnikiem;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2010-08-18 18:57:52
    Od: Holrin <j...@g...com>

    On 18 Sie, 17:22, Jacot <j...@m...pl> wrote:

    > Sadzisz, ze to jaki  to konkretnie  dwusuw jest najzupelniej bez
    > znaczenia?

    Żeby uciąć dalsze (zbędne) dyskusje:
    Chodzi o regeneracje wału do Jawy CZ 175 1958r.
    Godny polecenia: w tym wypadku oznacza to człowieka, który posiada
    wiedzę, doświadczenie i narzędzia (inne niż młotek i przecinak) i
    będzie to potwierdzone co najmniej jedną udaną, udokumentowaną
    naprawą wału przeprowadzoną na zlecenie kogoś z tej grupy lub
    znajomego kogoś z tej grupy.

    Pzdr.

  • 6. Data: 2010-08-18 21:25:30
    Od: Krwiorzerczy Piżmatron <k...@g...com>

    Holrin pisze:
    > Witam,
    > Czy ktoś zna jakieś godne polecenia miejsce ? Z góry dzięki.
    > Pzdr.

    Cześć
    Rzadko się udzielam bo jak ktoś nie ma nic do powiedzenia to nie spamuje ;P
    Ale w tym przypadku mogę polecić majstra co to wie jak się naprawia dwusuwy.
    Ja u niego robiłem wał do WFMki, koleżko do SHLki i w obu przypadkach
    było super

    Adres do mechaniora:
    Bogdan Winiarski
    Wola Zgłobieńska 304
    36-046 Zgłobień
    tel. 017-8716-404

    Mam nadzieję, że nie jest to naruszenie jakiś tam zasad netykiety.

  • 7. Data: 2010-08-22 19:24:15
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

[...]

    ---

    Jedz do Hruzdowicza w Sopocie.
    Jadac glowna w kierunku Gdyni, jakies 100m po skrzyzowaniu z 3-go maja po
    prawej stronie na kamienicy jest tablica, a warsztat z tylu w podworzu.
    Robia kompletne obrobki silnikow - szlifowanie walow, cylindrow, planowanie,
    etc.
    To od wielu lat marka sama w sobie. Nie powinno byc problemu.
    W kazdym razie ja polecam.

    Erg

  • 8. Data: 2010-08-22 22:34:56
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "ErgoSum" <n...@n...pl> wrote:

    >Robia kompletne obrobki silnikow - szlifowanie walow, cylindrow, planowanie,

    Wal od Jawy sie szlifuje?

    >W kazdym razie ja polecam.

    Robiles tam Jawe.

    --