  • 1. Data: 2010-05-07 16:40:39
    Temat: sprzetowy wylacznik wifi
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    ostatnio wpadl mi w rece sony vaio pcg-k115b, laptop
    starszawy, ale po dolozeniu ramu i wymianie procka
    dziala calkiem sprawnie

    niestety nie posiada wifi, ale dokupilem i wkleilem w
    obudowe matrycy antenki, wrzucilem w wolny slot karte
    na mini pci

    problem jest tylko jeden - karta wykryta, zainstalowane
    sterowniki od intela (wlaczona softowo we wlasciwosciach
    sterownika), ale nie dziala ;)

    kiedy wloze karte do innego laptopa (podlaczona dalej
    do antenek w vaio) wszystko fruwa, niestety w vaio
    w biosie\na klawiaturze\na obudowie nie ma zadnego
    przelacznika wifi - na moj gust zatem karta powinna
    byc caly czas wlaczona, ale najwyrazniej nie jest

    wsadzona karta na pcmcia dziala bez problemow, wiec
    problem wyglada na sprzetowy, tym bardziej ze nawet
    jakis odpalony z dvd nowy knoppix twierdzi ze
    "wireless is disabled"

    da sie to jakos obejsc, czego szukac?

  • 2. Data: 2010-05-07 17:16:07
    Temat: Re: sprzetowy wylacznik wifi
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "tg" <a...@b...cpl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > sprzetowy, tym bardziej ze nawet jakis odpalony z dvd nowy knoppix twierdzi ze

    Pewnie blokada na "niefirmowe" karty sieciowe.

  • 3. Data: 2010-05-07 17:22:46
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "qwerty" <q...@p...fm> wrote in message
    > Pewnie blokada na "niefirmowe" karty sieciowe.

    nie, w tym modelu laptopa wogole wifi nie bylo

    a blokada kart w hp czy ibmach objawia sie zwisem na
    poczatku - poziom POST

  • 4. Data: 2010-05-07 17:47:36
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
> [...]
    > w biosie\na klawiaturze\na obudowie nie ma zadnego
    > przelacznika wifi - na moj gust zatem karta powinna byc caly czas wlaczona,

    dla potomnych - maskujemy tasma zlacze 13 (7 liczac od 1)
    http://www.minipci.biz/pin7.jpg

  • 5. Data: 2010-05-07 18:19:30
    Od: zenek <z...@o...pl>

    tg pisze:
    > "tg" <a...@b...cpl> wrote in message
    >
    > dla potomnych - maskujemy tasma zlacze 13 (7 liczac od 1)
    > http://www.minipci.biz/pin7.jpg

    To ciekawostka bo 13 pin nie jest do niczego wykorzystywany.