  • 1. Data: 2008-11-18 15:18:50
    Temat: średnia cena 1Mbps w polsce
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Czy ktoś może podać przykładowe ceny 1Mbps dla łączy symetrycznych z
    montażem na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
    Zadałem zapytanie paru firmom i czekam, czekam na odpowiedzi a potrzebował
    bym predzej uzyskać ta informację.
    Może ktoś zucić cenami aktualnymi ?

  • 2. Data: 2008-11-18 15:58:34
    Temat: Re: średnia cena 1Mbps w polsce
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    > montażem na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
    > Zadałem zapytanie paru firmom i czekam, czekam na odpowiedzi a potrzebował

    wiesz, to może kosztować i 300pln/Mbit lub więcej, jeżeli w grę wchodzi
    wynajęcie masztów, radiolinia na kilkadziesiąt km w paśmie np 13GHz itd.

    Za mało detali dotyczącyh możliwości instalacji.

    Marcin

  • 3. Data: 2008-11-18 16:26:37
    Temat: Re: ?rednia cena 1Mbps w polsce
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    Dnia 18.11.2008 maximus <l...@a...skasuj_to.pl> napisał/a:
    > Czy kto? mo?e poda? przyk?adowe ceny 1Mbps dla ??czy symetrycznych z
    > monta?em na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
    1mbit dokąd? do tepsy? do ac-xa? z opcją bgp? bez? z umową na 3 lata? bezterminową?
    W warszawie w limie? czy w Pcimciu Dolnym z dosyłem wymagającym budowy
    100km światła?

    Imho ciężko tak sprecyzować. Bym obstawiał gdzieś pomiędzy 50 a 200 zł ;)

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    Linux && Unix && Network administrator

  • 4. Data: 2008-11-18 19:58:29
    Od: "brum" <b...@o...eu>

    > Czy ktoś może podać przykładowe ceny 1Mbps dla łączy symetrycznych z
    > montażem na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?

    okres umowy, rodzaj dojscia, cena instalacji
    tak ogolnie 120-210

  • 5. Data: 2008-11-18 21:09:42
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl> napisał w
    wiadomości news:gfumce$gva$1@news.telbank.pl...
> [...]
    > Zadałem zapytanie paru firmom i czekam, czekam na odpowiedzi a
    > potrzebował bym predzej uzyskać ta informację.

    to tak jak bys sie spytal o srednia cene gruntu w Polsce

  • 6. Data: 2008-11-18 22:06:27
    Od: K <...@...c>

    maximus pisze:
> [...]
    > montażem na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
    > Zadałem zapytanie paru firmom i czekam, czekam na odpowiedzi a potrzebował

    56Mbit - 90 netto, swiatlem, na rok.
    25Mbit - 100 netto, odbior wlasny, bezterminowo.
    24Mbit - 231 netto, 13GHz bezterminowo (miesiac temu zakonczona umowa)

  • 7. Data: 2008-11-18 23:22:39
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Wielkie dzieki

    dla 56Mbps nie można było taniej ?
    Jak duże sa tam koszta zestawienia przyłącza i czy za instalację coś
    płaciłeś ?

  • 8. Data: 2008-11-18 23:27:37
    Od: K <...@...c>

    maximus pisze:
    > Wielkie dzieki
    >
    > dla 56Mbps nie można było taniej ?
    > Jak duże sa tam koszta zestawienia przyłącza i czy za instalację coś
    > płaciłeś ?

    moze i mozna bylo. nam ta cena odpowiada, jak sie umowa skonczy to
    bedziemy negocjowac/rezygnowac/zmniejszac/zwiekszac (w planie
    ac-x/pl-ix+cos jeszcze). jak duze byly koszta przylacza ? nie wiem,
    switch do ktorego jestesmy wpieci jest w miescie obok (6km w linii
    prostej), instalka oczywiscie 1pln.

  • 9. Data: 2008-11-19 00:00:16
    Od: czakey <c...@d...ask.stupid.questions>

    maximus pisze:
> [...]
    > montażem na gotowe dla wolumenu ok 50Mbps ?
    > Zadałem zapytanie paru firmom i czekam, czekam na odpowiedzi a potrzebował

    600 pln netto - SLA 99,9%m umowa na 3 lata.

    --
    dont ask stupid questions

  • 10. Data: 2008-11-19 09:12:46
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    On 2008-11-18 23:06, K wrote:
> [...]

    A ja chciałbym Was zapytać o coś w kwestii TPSA. Kilka lat temu
    korespondowałem z pewną kobietą oferującą mi - w imieniu TP SA - dość
    atrakcyjne warunki dostępu ATM. Temat upadł, dostęp do TPNetu robiliśmy
    tranzytem - jak wszyscy. W tej chwili bardzo by mi się to znów przydało.
    Niestety, nie mogę odnaleźć namiarów na nią. Czy ktoś z Was zetknął się
    z tą osobą i mógłby mi pomóc ? Nie dam sobie nic uciąć, ale wydaje mi
    się, że miała na imię Beata. Pytam o to ponieważ właśnie otrzymana - via
    "opiekun" - oferta bezpośrednio z Tepsy spowodowała ochlapanie kawą
    monitora w wyniku ataku śmiechu.

    --
    z.