  • 1. Data: 2003-06-30 07:20:21
    Temat: stale lacze kto?
    Od: "robert" <r...@w...pl>

    sprawa wyglada tak

    na wsi mam telefon tpsa ale tepsa mowi ze o sdi moge zapomniec , netii na
    wsi nie ma i bdi tez mozna zapomniec zadnej innej firmy z laczem staly nie
    ma bo i po co na wsi jak klientow zero (:

    a net mi potrzebny do pracy

    moze ktos zna firme co obojetnie wies nie wies ale by zaradzila mi w
    klopocie ?
    nadmienie ze mieszkam w wojewodztwie lodzkim

    --
    pozdrawia robert :)

  • 2. Data: 2003-07-01 07:34:13
    Temat: Re: stale lacze kto?
    Od: blaqfoot <blaqfoot@_No_SpAm__.gazeta.pl>

    robert wrote:
> [...]
    > klopocie ?
    > nadmienie ze mieszkam w wojewodztwie lodzkim

    Internet satelitarny ?

    http://groups.google.pl

    i przejrzyj tam archiwum tej grupy

    Pozdrawiam
    blaqfoot -> www.blaqworks.com
    wortal poswiecony Internetowi

  • 3. Data: 2003-07-01 13:44:38
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Użytkownik "blaqfoot" <blaqfoot@_No_SpAm__.gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Internet satelitarny ?
    To nie rozwiazuje problemu, wowczas i tak uzytkownik musi miec inne lacze,
    ktore wykorzysta do uploadu.
    To tylko podwajanie kosztow korzystania z netu.

    Ja bym rozejrzal sie za laczem radiowym, kuzyn ma ten sam problem.

    --
    Lukasz.

  • 4. Data: 2003-07-01 19:41:20
    Od: Piotr Dziubanii <d...@n...org>

    On Tue, 1 Jul 2003 13:44:38 +0000 (UTC), Lukasz. <l...@p...fm> wrote:
> [...]
    > ktore wykorzysta do uploadu.
    > To tylko podwajanie kosztow korzystania z netu.

    nieprawda
    sa tez lacza 2-kierunkowe
    http://www.swiat.pl/?s=dostep_sat

    > Ja bym rozejrzal sie za laczem radiowym, kuzyn ma ten sam problem.

    radiowka czy tez miedz jest zawsze lepsza, przede wszystkim ze wzgledu na
    opoznienia
    jednak czasem nic nie ma zasiegu, wtedy sat sie przydaje

    pozdr,

    p.

  • 5. Data: 2003-07-01 19:41:29
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@f...lublin.pl>

    "Lukasz." <l...@p...fm> napisał(a):

    > To nie rozwiazuje problemu, wowczas i tak uzytkownik musi miec inne lacze,
    > ktore wykorzysta do uploadu.

    Niekoniecznie. Hint: Satlynx.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www,frasunek,com/ ** NIC-HDL: PMF9-RIPE *
    * Inet: przemyslaw$frasunek,com ** keyId: CD3F1FE5 | C0613BE3 | EC78FAB5 *

  • 6. Data: 2003-07-02 10:33:12
    Od: "Lukasz." <l...@p...fm>

    Użytkownik "Przemyslaw Frasunek" <v...@f...lublin.pl> napisał
    w wiadomości news:86k7b2gw2o.fsf@lagoon.freebsd.lublin.pl...

    > Niekoniecznie. Hint: Satlynx.
    Zwracam panom honor, nie bylem doinformowany :)))
    Jednak jak patrze na ceny, to az boli patrzac od strony zwyklego usera :)

    --
    Lukasz.