  • 1. Data: 2003-06-28 20:00:45
    Temat: TPSA - Netostrada i wirtualny do niej dostęp
    Od: "Krzysztof 'sobkas' Sobiecki" <s...@p...onet.pl>

    W związku z ostatnią obniżką ceny Netostrady Plus postanowiłem zamówić
    tą "ciekawą" usługę . Na początku odwiedziłem stronę www.netostrada.pl
    gdzie okazało się , że jest możliwość podłączenia netostrady w mojej
    okolicy . Następnie zadzwoniłem na infolinię tpsa - netostrada .
    Tam też dowiedziałem się , że tak jest naprawdę . Jakie było moje
    zdziwienie gdy w czasie rozmowy w biurze obsługi klienta dowiedziałem
    się , że nie ma takiej możliwości . W zamian zaproponowano mi ISDN .
    A i to wiąże się ze zmianą numeru i przeniesieniem na inną centrale .
    Nie mogę tego zrozumieć dlaczego dowiedzaiłem się o tym dopiero wtedy
    gdy osobiście odwiedziłem Biuro TPSA .
    To mnie naprawdę zdenerwowało , czy TPSA nie ponosi odpowiedzialności za
    informacje podawane na swoich stronach i na infolini ?
    Czy pozostaje mi tylko instalacja ISDN-u a chciałbym dosyć szybkiego
    łącza za niewygurowaną cenę (w szczególności zależależy mi na stałym
    dostępie i coś nie bardzo wieżę że jest możliwość instalacji SDI
    na razie nie mogę tego sprawdzić bo BOK jest daaaaleko od miejsca w
    którym mieszkam )

    ps.
    Czy ktoś wie czy jest w rejonie Kurowic ( mała wieś niedaleko Łodzi
    51.6670°N, 19.6830°E ) działa jakaś inna firma (poza TPSA)
    tlelkomunikacyjna (przyznam , że nie słyszałem o takowej ale może się
    mylę) ?

  • 2. Data: 2003-06-29 06:42:47
    Temat: Re: TPSA - Netostrada i wirtualny do niej dostęp
    Od: Jarek Zgoda <j...@g...usun.pl>

    Krzysztof 'sobkas' Sobiecki <s...@p...onet.pl> pisze:

> [...]
    > A i to wiąże się ze zmianą numeru i przeniesieniem na inną centrale .
    > Nie mogę tego zrozumieć dlaczego dowiedzaiłem się o tym dopiero wtedy

    Dlaczego? 20 lat temu to się nazywało "propaganda sukcesu". W moim
    Wołominie trwało to ponad pół roku, zamin "słowo ciałem się stało".

    --
    Jarek Zgoda
    Registered Linux User #-1

  • 3. Data: 2003-06-29 14:44:36
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'sobkas' Sobiecki" <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bdi7jt$eo8$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Tam też dowiedziałem się , że tak jest naprawdę . Jakie było moje
    > zdziwienie gdy w czasie rozmowy w biurze obsługi klienta dowiedziałem

    A zapytales w bok-u jaki jest konkretny powod? Byc moze po prostu
    w miedzyczasie skonczyly sie porty w dslam-ie na centrali i musisz
    poczekac na dostawienie nowego... Inna sprawa, ze sprawdzenie
    na stronie/infolinii polega tylko na sprawdzeniu czy w Twojej centrali
    sa urzadzenia dostepowe i czy odleglosc nie jest wieksza niz bodajze
    5km (oraz pare innych rzeczy - czy nie jest to linia ISDN, czy nie masz
    centralki pots itp). Nie ma natomiast mozliwosci sprawdzenia jakosci
    linii ktora to dopiero wychodzi w praniu...
    Jezeli zalezy Ci na stalym dostepie to stanowczo odradzam ISDN -
    jezeli w przyszlosci pojawi sie mozliwosc instalacji neostrady to
    niestety z ISDN bedziesz od niej odciety...

    Bucz

  • 4. Data: 2003-06-30 07:20:12
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    Piotr Chmielewski wrote:
    > Jezeli zalezy Ci na stalym dostepie to stanowczo odradzam ISDN -
    > jezeli w przyszlosci pojawi sie mozliwosc instalacji neostrady to
    > niestety z ISDN bedziesz od niej odciety...

    Niekoniecznie, o ile tepsa kupi i wprowadzi odpowiednie urządzenia.

  • 5. Data: 2003-06-30 08:58:47
    Od: "januszek" <kezsunaj@[ktory_nie_lubi_spamu_wiec_prosze_to_wyciac].irc.pl>

    User Vatazhka wrote:

    > Niekoniecznie, o ile tepsa kupi i wprowadzi odpowiednie urządzenia.

    "O ile tpsa kupi i wprowadzi" - to brzmi tylko troszeczke mniej groznie
    niz "bedziesz od niej odciety" ;P

    januszek

  • 6. Data: 2003-07-01 06:48:50
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bdm873$enb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > centralki pots itp). Nie ma natomiast mozliwosci sprawdzenia jakosci
    > linii ktora to dopiero wychodzi w praniu...

    Infolinia sprawdza tylko i wyłacznie czy centrala jest wyposarzona w półki
    AESLowe i nic więcej. Dopiero po złożeniu zamówienia wychodzi czy są wolne
    porty, czy linia nie za słaba, czy nia ma PCMki itp.

    Pozdrawiam
    the.one

  • 7. Data: 2003-07-01 06:48:54
    Od: "the.one" <t...@g...xx>

    Użytkownik "User Vatazhka" <v...@l...localdomain> napisał
    w wiadomości news:bdn6q9$281$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > Niekoniecznie, o ile tepsa kupi i wprowadzi odpowiednie urządzenia.

    Twoje 'jeśli' trzeba zamienić na 'nigdy'. Sprzęt ADSL do ISDN jest za drogi
    i TePsa nie ma zamiaru go kupować.

    Pozdrawiam
    the.one

  • 8. Data: 2003-07-01 06:49:47
    Od: User Vatazhka <v...@l...localdomain>

    januszek wrote:
    > "O ile tpsa kupi i wprowadzi" - to brzmi tylko troszeczke mniej groznie
    > niz "bedziesz od niej odciety" ;P

    Chodzą pogłoski, że "kupili", "testują" itp. Podobno dla maksymalnie
    upartych dodają osobną linię na DSL. No ale to wszystko tylko pogłoski...

    Zresztą w tej firmie nigdy nic nie jest pewne. ;/

  • 9. Data: 2003-07-01 08:45:54
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "the.one" <t...@g...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > AESLowe i nic więcej. Dopiero po złożeniu zamówienia wychodzi czy są wolne
    > porty, czy linia nie za słaba, czy nia ma PCMki itp.

    Czy linia za slaba to na 100% wychodzi dopiero jak klient
    podlaczy prawidlowo i mu nie dziala. Wysylaja wtedy montera
    zeby upewnil sie (oczywiscie po upewnieniu sie, ze w centrali
    port jest dobrze skonfigurowany i linia skrosowana) i zalecil
    zwrot zestawu i podziekowanie za usluge...

    Bucz