  • 1. Data: 2013-07-13 23:31:07
    Temat: starter Play 19pln 1GB
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    dokladnie ten:
    http://www.play.pl/oferta/internet/internet-na-karte
    /all-inclusive/19.html

    czy jak wsadze go w modem, to bede mial do wykorzystania 1GB danych w
    terminie dowolnym, wybranym przez mnie, bez dodatkowych oplat?
    A moze jest ograniczony czasowo od momentu aktywacji?

    Dodatkowo - jesli wyjade za granice - polacze sie ta karta z internetem?
    (czy karta nie dziala w roamingu).

    Jakos nie potrafie odnalezc w/w informacji na stronach Playa, wiec może
    ktos korzysta lub sie orientuje w temacie?

  • 2. Data: 2013-07-14 07:47:13
    Temat: Re: starter Play 19pln 1GB
    Od: Trybun <Y...@y...com>

    W dniu 2013-07-13 23:31, AL pisze:
> [...]
    >
    > Jakos nie potrafie odnalezc w/w informacji na stronach Playa, wiec
    > może ktos korzysta lub sie orientuje w temacie?

    Od chwili aktywacji karty masz 14 dni na wykorzystanie. Po tym terminie
    niewykorzystany limit przepada. Jak sprawa wygląda za granicą nie mam
    pojęcia.

  • 3. Data: 2013-07-14 10:55:52
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 14 Jul 2013 07:47:13 +0200, Trybun <Y...@y...com> wrote:

    /all-inclusive/19.html

    >Od chwili aktywacji karty masz 14 dni na wykorzystanie. Po tym terminie
    >niewykorzystany limit przepada. Jak sprawa wygląda za granicą nie mam
    >pojęcia.

    Co do roamingu:
    http://www.play.pl/obsluga-klienta/pomoc_techniczna/
    play-online/faq/play-online-roaming-miedzynarodowy/

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-07-14 12:30:15
    Od: b...@g...com

    W dniu sobota, 13 lipca 2013 23:31:07 UTC+2 użytkownik AL napisał:
> [...]
    >
    > Jakos nie potrafie odnalezc w/w informacji na stronach Playa, wiec może
    > ktos korzysta lub sie orientuje w temacie?

    A nie taniej bedzie kupic 6GB z orange za 30-40zl? albo z iplusa 12GB za porownywalna
    cene?
    Oferty o ktorych wspomnialem dostepne sa na allegro, sam w tej chwili korzystam z
    orange 18GB za 80zł

  • 5. Data: 2013-07-14 13:39:36
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-14 12:30, b...@g...com pisze:
> [...]
    porownywalna cene?
    > Oferty o ktorych wspomnialem dostepne sa na allegro, sam w tej chwili korzystam z

    mam ta karte w 'promocji' dodana do modemu (ja jej nie potrzebuje, ale
    skoro daja gratis, to czemu nie :).
    Przy okazji pomyslalem sobie czemu by tego nie wykorzystac za granica,
    na urlopie - ale z opisu na Playu wynika, ze poniose jednak za to
    dodatkowa oplate 5gr za 10kB danych (po uaktywnieniu tej karty w
    roamingu) - co by znaczylo, ze chcac wykorzystac ten limit 1GB za
    granica musialbym doplacic ponad 5200pln :-D
    Po tym okresie lub wykorzystaniu limitu danych (co nastapi wczesniej),
    chce ta karte wyrzucic bo mi i tak one nie potrzebna.

  • 6. Data: 2013-07-14 14:07:57
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Sun, 14 Jul 2013 13:39:36 +0200, AL <a...@s...tam.pl> wrote:

> [...]
    >Po tym okresie lub wykorzystaniu limitu danych (co nastapi wczesniej),
    >chce ta karte wyrzucic bo mi i tak one nie potrzebna.

    Dla mnie to było od początku oczywiste że jak autor chce z tego
    korzystać w roamingu to nie będzie płacił zgodnie z cennikiem krajowym
    tylko zgodnie z cennikiem roamingowym więc ta karta 1GB i tak by na
    wiele się nie zdała bo by szbyko została zablokowana z powodu braku
    środków.

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2013-07-14 14:10:14
    Od: b...@g...com

    W dniu niedziela, 14 lipca 2013 13:39:36 UTC+2 użytkownik AL napisał:
> [...]
    > Po tym okresie lub wykorzystaniu limitu danych (co nastapi wczesniej),
    > chce ta karte wyrzucic bo mi i tak one nie potrzebna.

    Limity które podawane są w standardowych w ofertach, raczej nigdy nie dotycza
    roamingu, dla roamingu to tylko dedykowane roamingowe oferty ktore sa znacznie
    drozsze.

  • 8. Data: 2013-07-14 14:48:29
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-07-14 14:10, b...@g...com pisze:

    > Limity które podawane są w standardowych w ofertach, raczej nigdy nie dotycza
    roamingu, dla roamingu to tylko dedykowane roamingowe oferty ktore sa znacznie
    drozsze.

    alez ja z tym roamingiem sobie zartowalem (spodziewalem sie, ze koszty
    beda inne) :) 19pln na starterze daloby mi 3800kB transferu danych.

    W kazdym razie wiem juz (dzieki grupie), ze po aktywowaniu mam 14 dni
    waznosci karty. W takim razie zostawie ja sobie jako rezerwe na czarna
    godzine - nie bede ja aktywowac na chwile obecna.

  • 9. Data: 2013-07-14 20:28:31
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 14 Jul 2013 14:48:29 +0200, AL napisał(a):

    > W kazdym razie wiem juz (dzieki grupie), ze po aktywowaniu mam 14 dni
    > waznosci karty. W takim razie zostawie ja sobie jako rezerwe na czarna
    > godzine - nie bede ja aktywowac na chwile obecna.

    U mnie w szufladzie dwie takie karty już od ponad roku czekają na
    "czarną godzinę" ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 10. Data: 2013-07-14 20:56:45
    Od: "mikrus" <m...@m...com>

    Użytkownik <b...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
> [...]

    porownywalna cene?
    Oferty o ktorych wspomnialem dostepne sa na allegro, sam w tej chwili

    Jesteś łosiem, bo na wakacje 6GB w orange to jest za 6zł