  • 1. Data: 2016-02-02 18:54:27
    Temat: strona z porównaniem przebiegów samochodów z ogłoszeń
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    Cześć,

    Kiedyś trafiłem na stronę internetową, zdaje się czeską, na której
    prezentowane były porównania przebiegów samochodów wystawianych w
    ogłoszeniach w Europie zachodniej oraz - potem - tych samych (na
    podstawie VIN?), po ich sprowadzeniu do polski, Litwy, Czech itp.
    Łącznie z linkami / skrinami do konkretnych ogłoszeń, z podaniem nazw
    wystawiających.
    Odkryłem ją chyba po przeczytaniu komentarza Przemka Vonau pod jakimś
    artykułem, albo na fb, a teraz nie mogę się tego doszukać ponownie...
    Pomożecie?

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 2. Data: 2016-02-02 19:49:33
    Od: ddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 18:54, LEPEK pisze:
> [...]
    > Odkryłem ją chyba po przeczytaniu komentarza Przemka Vonau pod jakimś
    > artykułem, albo na fb, a teraz nie mogę się tego doszukać ponownie...

    ja jak szukałem auta to wyfiltrowałem po pierwszym właścicielu, kupiony
    w kraju. To dało mi obraz realnych przebiegów (dla 3-letniej octavii tdi
    to ok. 120-140kkm prywatnie i 140-200kkm w firmach. Dla porównania te z
    zachodu często miały poniżej 100kkm, rzadko się trafiały powyżej 120kkm...)
    A strony z porównaniem nie znam
    Łukasz

  • 3. Data: 2016-02-02 22:51:45
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-02-02 o 19:49, ddddddddd pisze:

> [...]
    > zachodu często miały poniżej 100kkm, rzadko się trafiały powyżej 120kkm...)

    Ja nie kupuję samochodu, tylko chciałem sobie zajrzeć na tą stronę i ew.
    podesłać linka komuś, jeśli znalazłbym to, czego się spodziewałem, ale
    nie wiem jak ją odnaleźć.

    Pozdr,