  • 1. Data: 2016-02-01 20:41:11
    Temat: policyjne poscigi
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    A wlasciwie jeden i to krajowy
    https://www.youtube.com/watch?v=NkTrYPZNheU
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/poscig-poli
    cyjny-z-lubartowa-do-lublina,577399.html

    Akcja szkoleniowa, czy przypadkiem operator z dobra kamera byl na
    posterunku, czy miejski monitoring ?

    No i ... zadzialalo wypadkowe odciecie paliwa, czy kierowca poddal -
    bo na koncu mial jakby swietna pozycje do dalszej jazdy ...

    A efekt koncowy ktos moze zna ?
    Policjant musial zaplacic za szkody w radiowozie ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2016-02-01 22:15:25
    Temat: Re: policyjne poscigi
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2016-02-01 20:41, J.F. wrote:

    > Akcja szkoleniowa, czy przypadkiem operator z dobra kamera byl na
    > posterunku, czy miejski monitoring ?

    Przeciez jest napisane ze to byl faktyczny poscig. Zreszta chyba juz tu
    o tym bylo bo to news z wrzesnia.

    > No i ... zadzialalo wypadkowe odciecie paliwa, czy kierowca poddal - bo
    > na koncu mial jakby swietna pozycje do dalszej jazdy ...

    wystarczy ze grzmotnal glowa o slupek i go zamroczylo a silnik
    zgasl. Albo po prostu stwierdzil ze troche zbyt blisko sa
    uzbrojeni kolesie i w koncu odpuscil.

    > Policjant musial zaplacic za szkody w radiowozie ? :-)

    od jakiegos czasu jest przepis ze funkcjonariusz moze uzyc
    pojazdu jako broni, uzywajac go do taranowania sciganego.

    --

    memento lorem ipsum

  • 3. Data: 2016-02-01 23:41:55
    Od: Arkady <a...@f...ad>

    W dniu 2016-02-01 o 20:41, J.F. pisze:

    > Akcja szkoleniowa, czy przypadkiem operator z dobra kamera byl na
    > posterunku, czy miejski monitoring ?

    Monitoring (widać choćby po urywanej pracy zoomu i zmian pozycji),
    kamera umieszczona nad skrzyżowaniem Spółdzielczości Pracy (wlot do
    Lublina) z al. Smorawińskiego, w którą chciał smyrnąć koleś w skodzie.

    Arkady

    ---
    Avast.

  • 4. Data: 2016-02-02 18:10:56
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2016-02-01 o 20:41, J.F. pisze:

    > Akcja szkoleniowa, czy przypadkiem operator z dobra kamera byl na
    > posterunku, czy miejski monitoring ?

    Monitoring

    Zastanawia mnie natomiast, co to za kolo w czerwonej koszulce, który
    wysiadł z radiowozu. Zachowuje się chaotycznie, wręcz panicznie (rzuca
    się, kopie w drzwi, łazi bez sensu) - myślałem, że to może właściciel
    Skody (że mu ją ukradli), ale na końcu dosiada kierowcę Skody, jakby był
    gliniarzem...

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański