  • 1. Data: 2011-04-01 22:13:13
    Temat: submodel obiektowy?
    Od: "chory i zmeczony" <p...@p...onet.pl>

    jak namyslam sie nad cechami obiektowki
    czy obiektowek w ogolniejszej potencjalnosci
    rozmaitych wirtualnych schematow kompozytowych
    to rzucaja mi sie w oczy przede wszystkim dwie cechy:
    1 obiektowe nieustanne kreacje i dealokacje
    w rozmaitych wczesniejszych obiektowych
    scopeach 2 bardzo mocna izolacja obiektow
    od siebie - to mi sie rzuca w oczy ale pytanie
    dotyczy innej kwestii

    czy mozliwy jest taki uproszczony model obiektowy
    w ktorym nie ma zadnych skrosnych widzialnosci
    miedzy obiektami poza naturalnym drzewkiem
    jakie tworza porzadki kreacji? ( kiedys o cos
    apropos pytalem i ktos odpowiedzial ze jak z obiektu
    a chce siegnac do obiektu b to od a cofam sie
    kilka pokolen az moj przodek bedzie przodkiem b
    po czy siegam do niego) Taka hierarchia drzewkowata
    jest prostsza niz ogolna z polaczeniami na krzyz ale
    moze ma zalety - jak to jest? jest jakas teoria?
    przyklady - zalecenia jak budowac obiektowe siatki?