  • 1. Data: 2015-09-16 18:23:05
    Temat: sukces zjednoczenia 20150916
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy istnieje coś takiego jak darmowa przeglądarka plików orcada?

  • 2. Data: 2015-09-16 19:11:25
    Temat: Re: sukces zjednoczenia 20150916
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    > czy istnieje coś takiego jak darmowa przeglądarka plików orcada?

    A byłeś na stronie orcada?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-09-16 21:26:41
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    nie byłem, a coś tam jest?

  • 4. Data: 2015-09-16 22:18:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > czy istnieje coś takiego jak darmowa przeglądarka plików orcada?

    Tak, ale jak duże schematy chcesz oglądać?

  • 5. Data: 2015-09-17 05:58:50
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mtc51a$78t$2@node1.news.atman.pl...
    > czy istnieje coś takiego jak darmowa przeglądarka plików orcada?

    Moze poszukaj convertera...?
    https://www.google.com/search?q=file+converter+orcad
    +to+pdf&ie=utf-8&oe=utf-8

    __

  • 6. Data: 2015-09-17 17:09:24
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    a jakie są opcje? mam schematy A4 i A3...

  • 7. Data: 2015-09-17 17:10:07
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    w tym właśnie problem, na schemacie w PDF nie da się wyszukiwać elementu
    po numerku... no chyba, że masz na to jakiś pomysł?

  • 8. Data: 2015-09-18 01:23:45
    Od: "Magnus Elephantus" <m...@n...dot>

    Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:mtel4g$e20$2@node2.news.atman.pl...
    >w tym właśnie problem, na schemacie w PDF nie da się wyszukiwać elementu po
    >numerku... no chyba, że masz na to jakiś pomysł?

    Mniejsze schematy... max 10 elememtow.

  • 9. Data: 2015-09-29 23:50:28
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "platformowe głupki" <N...@g...pl> wrote in message
    > w tym właśnie problem, na schemacie w PDF nie da się wyszukiwać elementu
    > po numerku... no chyba, że masz na to jakiś pomysł?

    Kto przygotował tego pdf'a?

    Czy wiesz, że są dwa rodzaje pdfów?
    Są takie, w których można szukać... Ctrl+F i wpisujesz np. R11 + ENTER.