  • 1. Data: 2016-11-25 06:16:54
    Temat: tani internet do GPS trackera
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    Witam,
    Poszukuję karty GPRS/SMS do trackera gps. Ilość przesyłanych danych -
    chyba poniżej 1MB dziennie (testuję od wczoraj - zeszło 400kB), ale
    pewnie ze względu na gubienie zasięgu sesja potrafi się zerwać, dlatego
    rozliczanie musi być co 1kB.
    Znajdę coś poniżej 60zł rocznie? Może być prepaid, abonament, na firmę itp.
    Szukając oferty znalazłem coś takiego:
    http://allegro.pl/nowosc-lokalizator-gps-tk106-serwe
    r-karta-gprs-i5834243260.html#thumb/1

    Pomijając sam lokalizator, w opisie podano, że koszt utrzymania karty to
    25zł rocznie

    Łukasz

  • 2. Data: 2016-11-25 07:08:11
    Temat: Re: tani internet do GPS trackera
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 25 listopada 2016 06:17:03 UTC+1 użytkownik ddddddddddddd napisał:
> [...]
    > rozliczanie musi być co 1kB.
    > Znajdę coś poniżej 60zł rocznie? Może być prepaid, abonament, na firmę itp.

    https://www.google.pl/search?q=KARTA+SIM+TELEMETRYCZ
    N%C4%84&ie=&oe=

  • 3. Data: 2016-11-25 07:09:39
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    ddddddddddddd pisze tak:

> [...]
    r-karta-gprs-i5
    > 834243260.html#thumb/1
    >
    > Pomijając sam lokalizator, w opisie podano, że koszt utrzymania

    Myślałem, że takie cuda są tańsze. Może w cenie dokładają do ceny karty
    sim a potem w drugim roku żegnaj Gienia ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-11-25 07:25:24
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.11.2016 o 07:09, PiteR pisze:

    r-karta-gprs-i5

    > Myślałem, że takie cuda są tańsze. Może w cenie dokładają do ceny karty
    > sim a potem w drugim roku żegnaj Gienia ;)

    w opisie jest, że w pierwszym roku nie ładujesz, a później 25zł/rok, ale
    żadnych szczegółów. Faktycznie są tańsze - coś ciekawego kupisz za
    kilkanaście EUR

    Łukasz

  • 5. Data: 2016-11-25 07:29:56
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 25.11.2016 o 07:08, Kris pisze:

    > https://www.google.pl/search?q=KARTA+SIM+TELEMETRYCZ
    N%C4%84&ie=&oe=

    żeby coś znaleźć musisz powyższe wkleić w przeglądarkę internetową.
    Chyba że coś znalazłeś - to się podziel, bo moje google mówią o
    minimalnym koszcie 5zł/m-c, na temat karty za 25zł rocznie cisza...

    Łukasz

  • 6. Data: 2016-11-25 08:47:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "ddddddddddddd"

[...]

    ---
    Dowolna z lejkiem i długim czasem ważności. Nie płacą mi ani nie pomagają
    wystarczająco w problemach to nie będę wskazywał, ale sobie znajdziesz. 10
    zł/ rok można płacić.

  • 7. Data: 2016-11-25 08:55:37
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Nov 2016 07:29:56 +0100, ddddddddddddd <d...@f...pl>
    wrote:
    > Chyba że coś znalazłeś - to się podziel, bo moje google mówią o
    > minimalnym koszcie 5zł/m-c, na temat karty za 25zł rocznie cisza...

    W abonamencie telemetrycznym to taniej jak w play nie znajdziesz
    (5pln/mc). Plus ma w d*ie abonentow telemetrycznych, 3 miesiąc czekam
    na ofertę i cisza.
    W prepaidzie np. klucz.net ma tani internet, jedno doładowanie
    przedłuża kartę na rok/do wyczerpania środków. Jak doładujesz za np.
    20 pln to przy tym transferze powinno starczyć na bardzo długo.

    --
    Marek

  • 8. Data: 2016-11-25 09:34:55
    Od: g...@g...com

> [...]
    > Witam,
    > Poszukuję karty GPRS/SMS do trackera gps. Ilość przesyłanych danych -

    Virgin ma darmowy internet do 32 kb/s, w Polsce i od VI.17r w UE.
    Karta wazna rok po doladowaniu 10 zl, a przy freemium i bez tego.
    Dziala na tym gps i voip.

  • 9. Data: 2016-11-25 09:40:24
    Od: g...@g...com

    Jeszcze dodaje, we freemium jest 300 Mb darmowe co miesiac z normalna predkoscia.

  • 10. Data: 2016-11-25 15:35:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    <g...@g...com> 4...@g...co

    : Virgin ma darmowy internet do 32 kb/s, w Polsce i od VI.17r w UE.
    : Karta wazna rok po doladowaniu 10 zl, a przy freemium i bez tego.
    : Dziala na tym gps i voip.

    Na lejku raczej nie działa VoIP. :)

    <g...@g...com> 4...@g...co

    > Jeszcze dodaje, we freemium jest 300 Mb darmowe co miesiac z normalna predkoscia.

    Nie zabraniają używania w tego rodzaju urządzeniach?

    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' http://danutac.net.pl '.O_'