  • 1. Data: 2010-06-30 11:21:36
    Temat: tanie spanie
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje taniego (do 20-25 zł za osobę) noclegu w okolicach Wrocławia pod
    koniec lipca.
    Bede w tym czasie w trasie, a że nie czuje się mistrzem kierownicy wole się
    gdzieś przespać z rodzinką niż pędzić kolejne 500 km.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-30 16:51:25
    Temat: Re: tanie spanie
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "mz" napisał
    > Witam
    > Poszukuje taniego (do 20-25 zł za osobę) noclegu w okolicach Wrocławia pod
    > koniec lipca.

    namiot?

    MSPANC

  • 3. Data: 2010-06-30 17:04:51
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "mz" <2...@w...pl> wrote in message
> [...]
    > Bede w tym czasie w trasie, a że nie czuje się mistrzem kierownicy wole
    > się gdzieś przespać z rodzinką niż pędzić kolejne 500 km.

    Dorzuc dwie dychy i spij w hostelu, bo za tyle kupisz pizze na wynos do
    zjedzenia w samochodzie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 4. Data: 2010-06-30 21:51:18
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 30 Jun 2010 16:04:51 +0100, kamil napisał(a):

    > Dorzuc dwie dychy i spij w hostelu, bo za tyle kupisz pizze na wynos do
    > zjedzenia w samochodzie.

    Dorzuć więcej i przenocuj w hotelu etap.

    --
    ___________ (R)

  • 5. Data: 2010-07-01 10:31:57
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Dorzuć więcej i przenocuj w hotelu etap.

    Najtansze hostele to 30-35zl w gore, 20zl kosztuje miejsce pod namiot na
    polu.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-07-01 10:45:00
    Od: "mz" <2...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

    > Dorzuć więcej i przenocuj w hotelu etap.

    Najtansze hostele to 30-35zl w gore, 20zl kosztuje miejsce pod namiot na
    polu.

    Liczyłem raczej na jakies sprawdzone miejsce w okolicach Wrocławia bo w
    miasto nie chce mi się wjeżdzać.

  • 7. Data: 2010-07-01 10:58:28
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik mz napisał:
    > Witam
    > Poszukuje taniego (do 20-25 zł za osobę) noclegu w okolicach Wrocławia pod
    > koniec lipca.
    Szukaj noclegu w akademikach

    pozdrawiam

    Oskar Wilde