  • Data: 2011-09-19 21:18:49
    Temat: [tech] Przedni poziomy wahacz pchany w motorze a jazda XC
    Od: "Franc " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak hipotetycznie zachowywać się będzie przednie zawieszenie typu poziomy,
    pchany wahacz, taki jak w Bimocie Tesi czy w Yamasze GTS1000A w zastosowaniach
    crossowych?
    Chodzi mi po głowie, zbudowanie nowego roweru do jazdy crossowej i nie wiem
    czy bardziej opłaca mi się rzeźbić dobry amortyzator head-shock do w miarę
    prostego monosztućca i handlowej piasty czy w miarę prosty wahacz i rzeźbiona
    piasta do dobrego dampera handlowego.
    Ja wiem, że za bardzo nie ta grupa ale nie mam czasu siedzieć na innych, ledwo
    wystarcza czasu na pl.misc.samochody i pl.rec.rowery, rowerowa nic nie będzie
    wiedziała.
    Pzdrw

    Franc "Rowery Poziome Rule"
    --

    Niczym niewyróżniający się IMK P7 SWB, ASS
    szary Modus z D4F