  • 11. Data: 2009-05-06 21:50:26
    Temat: Re: telefon z latwym dostepem do SIM albo klon SIM w Orange
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Siemens S4 Power (albo i bez Power ;)) - mam taki z 199x roku ale w nim
    > problematyczne byłoby zasilanie w samochodzie, bo do niego jest chyba
    > tylko ładowarka biurkowa. Zero akcesoriów.
    > Ktoś, gdzieś, kiedyś pisał jeszcze o innych aparatach ale nie pamiętam
    > co to mogło być - może google wie?

    Jak o takich zabytkach - to ja proponuję Mitsubishi Trium Aria - kartę
    wsuwało się tam w szczelinę z boku obudowy. Była tam taka gumka
    zapychająca, ale po kilkunastu zmianach się rozpadała, co jeszcze
    bardziej ułatwiało wymianę sima.

    Ale tel już nie do zdobycia!

    Grzexs

  • 12. Data: 2009-05-07 11:42:18
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Wed, 06 May 2009 10:32:17 +0200, Dominik & Co napisał(a):

    > Stara ta karta? Może poszłoby
    > http://www.allegro.pl/search.php?sg=0&string=klon+SI

    Czy któryś z polskich operatorów wydawał jeszcze w ostatnich latach
    SIM-karty w wersji 1?
    Jak odróżnić kartę wersji 1 od nowszych?
    Byłoby to dla mnie idealne rozwiązanie bo SIM-a Orange mam z 2000 roku
    (lub wcześniej), ale obawiam się, że chyba nie ma szans na sklonowanie
    Playa?

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof