  • 1. Data: 2011-01-03 17:00:03
    Temat: telewizja na kartę
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    Czy ktoś sprawdzał czy moduł nCAM z kartą nabitą na 3 m-ce działa z tunerem
    IPBox 9000HD z oryginalnym NLB Cuberevo ? Na Alledrogo idzie jeka bułeczki :

    http://allegro.pl/modul-ncam-telewizja-na-karte-hd-k
    arta-3-mc-tnk-i1380673201.html

  • 2. Data: 2011-01-03 19:56:27
    Temat: Re: telewizja na kartę
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Mariusz wrote:

    > Czy ktoś sprawdzał czy moduł nCAM z kartą nabitą na 3 m-ce działa z
    > tunerem IPBox 9000HD z oryginalnym NLB Cuberevo ? Na Alledrogo idzie
> [...]

    Obok na aukcji Hollexa masz spis tunerów. Ciekawe, że u nich moduł jest
    dużo droższy. A oferta bardzo ciekawa.

    http://allegro.pl/modul-ncam-hd-dla-tnk-hd-krakow-ho
    llex-i1379641834.htm

  • 3. Data: 2011-01-03 20:56:48
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    działa z
    > Obok na aukcji Hollexa masz spis tunerów. Ciekawe, że u nich moduł jest
    > dużo droższy. A oferta bardzo ciekawa.
    >
    > http://allegro.pl/modul-ncam-hd-dla-tnk-hd-krakow-ho
    llex-i1379641834.htm

    no właśnie a to ten sam moduł i ta sama karta, zaryzykowałem i kupiłem ten
    za 199 pln zobaczymy czy zadziała ...
    zdrówko

  • 4. Data: 2011-01-07 10:23:27
    Od: Miklewicz Marek <m...@o...pl>

    > zaryzykowałem i kupiłem ten
    > za 199 pln zobaczymy czy zadziała ...

    Witam

    ja mam IPBoxa 9000 HD i u mnie dziala, przynajmniej na sofcie sifteam,
    ale zarowno sifteam jak i NLB bazuja na softach DGS wiec problemu nie
    bedzie... pamietaj tylko o dokonaniu aktualizacji softu w module przed
    zleceniem aktywacji

    Miklewicz Marek
    www.pomoc-monice.org - Pomóż żyć Monice, Ona czeka na Twoją pomoc -
    więcej informacji na www.pomoc-monice.org
    GG:1249775 | skype:marson

  • 5. Data: 2011-01-08 16:02:14
    Od: "Mariusz" <l...@w...pl>

    > ja mam IPBoxa 9000 HD i u mnie dziala, przynajmniej na sofcie sifteam,
    SUPER u mnie śmiga na Cuberevie tym nowszym z sierpnia r13078. :)))