  • 1. Data: 2010-10-10 13:08:29
    Temat: telewizja na karte- dekoder
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    czy da się do telewizji na kartę (SD) wykorzystać dekoder polsatu DSB-606 ?

    Na teraz mam taki dekoder polsatu (na własność, umowa już dawno jest na
    czas nieokreślony) , ale chcę kupić sobie jakis nowy dekoder HD z PVR (nie
    polsatowski) + moduł CA. Zostanie mi wtedy mój stary DSB-606 i chciałbym
    zrobić sobie dekoder na podstawowe kanały do 2 pokoju.

    PS.
    czy
    http://www.hollex.pl/karty-pay-tv/cyfrowy-polsat/124
    8-modul-cyfrowy-polsat-hd-cam-prepaid-299zl
    plus np ferguson ariva /to taka opcja"startowa"/ będzie dobrym wyborem ?
    Mam wtedy polsat HD bez wiązania się już na starcie umową na rok-dwa.

  • 2. Data: 2010-10-10 16:45:08
    Temat: Re: telewizja na karte- dekoder
    Od: quasi <s...@s...spamem.pogania>

    W dniu 2010-10-10 15:08, Marek pisze:
    > czy da się do telewizji na kartę (SD) wykorzystać dekoder polsatu DSB-606 ?

    Nie

> [...]
    > polsatowski) + moduł CA. Zostanie mi wtedy mój stary DSB-606 i chciałbym
    > zrobić sobie dekoder na podstawowe kanały do 2 pokoju.

    Możesz zrezygnować z umowy na czas nieokreślony i opłacać sobie dowolny
    pakiet polsatu cyfrowego z góry - tak samo jak telewizję na kartę.
    (Chociaż prawdę mówiąc pakiet polsatu cyfrowego za 19,90zł wygląda
    trochę biednie w porównaniu do tnk.)

  • 3. Data: 2010-10-10 19:39:37
    Od: Marek <m...@p...onet.pl>

    > (Chociaż prawdę mówiąc pakiet polsatu cyfrowego za 19,90zł wygląda
    > trochę biednie w porównaniu do tnk.)

    NIestety...

    A odnośnie HD, to podobno od 11.10 CP ma zmienic ofertę HD= nie będzie
    pakietu HD, a do posczególnych pakietyów dodadzą do istniejących kanałów SD
    odpowiednie kanały HD