  • 1. Data: 2009-12-09 08:44:28
    Temat: telewizor odczytujący filmy z USB
    Od: jest <t...@w...pl>

    Jaki wybrać za możliwie niską cenę - może być hd ready.

  • 2. Data: 2009-12-10 12:41:12
    Temat: Re: telewizor odczytujący filmy z USB
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    jest napisał(a):
    > Jaki wybrać za możliwie niską cenę - może być hd ready.

    To jedyne kryterium? Przecież np. jakiegoś KORRa czytającego
    filmy z USB możesz mieć za ca 80 zł...

    W temacie: np. Samsung 42PQ1000- po drobnej ingerencji w menu :-)

    --
    Dominik (& kąpany)
    Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy w oparciu o Art. 54 Konstytucji RP

  • 3. Data: 2009-12-10 12:42:49
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Dominik & Co napisał(a):

    > W temacie: np. Samsung 42PQ1000- po drobnej ingerencji w menu :-)

    Tfu, pomyłka. Oczywiście miałem na myśli LG 42PQ1000.

  • 4. Data: 2009-12-10 15:11:32
    Od: nocai <n...@i...pl>

    On 9 Gru, 09:44, jest <t...@w...pl> wrote:
    > Jaki wybrać za możliwie niską cenę - może być hd ready.

    Samsung B650 (divx, mkv, napisy srt), ewentualnie B620, B550 i
    ingerencja w menu serwisowe.