  • 1. Data: 2007-10-22 09:11:37
    Temat: telia lezy, caly tpnet i czesc tasku nie ma zagranicy
    Od: M4teK <r...@s...com.pl>

    j.w.

  • 2. Data: 2007-10-22 09:23:27
    Od: WoW <w...@g...com>

    On 22 Pa , 11:11, M4teK <r...@s...com.pl> wrote:
    > j.w.

    Problemy tez pomiedzy TPNET a TASK

  • 3. Data: 2007-10-22 09:35:27
    Od: M4teK <r...@s...com.pl>

    On 22 Pa , 11:23, WoW <w...@g...com> wrote:
    > On 22 Pa , 11:11, M4teK <r...@s...com.pl> wrote:
    >
    > > j.w.
    >
    > Problemy tez pomiedzy TPNET a TASK

    gorzej, TPNET - cokolwiek :P

  • 4. Data: 2007-10-22 09:36:39
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    "M4teK" <r...@s...com.pl> wrote in message
    news:1193044297.496603.216940@v29g2000prd.googlegrou
    ps.com...
    > j.w.

    U mnie tez. Moze mi ktos rozwiazac google.com?

  • 5. Data: 2007-10-22 09:39:46
    Od: Tomek <t...@f...tlen.pl>

    Kajetan napisał(a):
    > "M4teK" <r...@s...com.pl> wrote in message
    ps.com...

    > U mnie tez. Moze mi ktos rozwiazac google.com?

    64.233.187.99

    Tom

  • 6. Data: 2007-10-22 09:40:13
    Od: WoW <w...@g...com>

    On 22 Pa , 11:36, "Kajetan" <n...@n...pl> wrote:
    > "M4teK" <r...@s...com.pl> wrote in message

    ps.com...

    > U mnie tez. Moze mi ktos rozwiazac google.com?

    Non-authoritative answer:
    Name: www.l.google.com
    Addresses: 209.85.129.99, 209.85.129.104, 209.85.129.147
    Aliases: www.google.com

  • 7. Data: 2007-10-22 09:43:26
    Od: "Kajetan" <n...@n...pl>

    "WoW" <w...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > 64.233.187.99

    > Tom

    > Non-authoritative answer:
    > Name: www.l.google.com
    > Addresses: 209.85.129.99, 209.85.129.104, 209.85.129.147
    > Aliases: www.google.com

    Bardzo dziekuje.

  • 8. Data: 2007-10-22 09:45:16
    Od: aware <m...@i...pl>

    M4teK wrote:
    > j.w.

    Telia wykryła problem na odcinku Poznań-Tarnowo Podgórne. Czas usunięcia
    awarii nie jest znany.

    --
    aware

  • 9. Data: 2007-10-22 09:47:44
    Od: "masti" <g...@t...hell>

    Dnia pięknego 2007-10-22 o 11:36:39 osobnik zwany Kajetan wystukał:

    64.233.167.99

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "- Mam lęk gruntu - Chyba wysokości? - Wiem co mówię. To grunt zabija!."

  • 10. Data: 2007-10-22 10:08:53
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    M4teK pisze:
    > j.w.