  • 1. Data: 2007-10-22 07:18:24
    Temat: kulejace akmai w gtse
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    witam,

    czy komus jeszcze (klientowi gtse) kuleje transfer z akmai ?

    IE7 z akmai przez gtse to 6kB/s i co jakis czas zrywa.
    IE7 z akmai przez atman/etop do max lacza.

    porazka.

  • 2. Data: 2007-10-22 08:10:44
    Temat: Re: kulejace akmai w gtse
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    K pisze:
    > witam,
    >
    > czy komus jeszcze (klientowi gtse) kuleje transfer z akmai ?
    >
    > IE7 z akmai przez gtse to 6kB/s i co jakis czas zrywa.
    > IE7 z akmai przez atman/etop do max lacza.

    poczytaj "gts i zagranica" z 2007.10.07

  • 3. Data: 2007-10-22 08:17:02
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Marcin J. Kowalczyk pisze:

    > poczytaj "gts i zagranica" z 2007.10.07

    ale te akmaie stoja w pl. a zagranica sama w sobie wybiorczo dziala
    calkiem znosnie.

  • 4. Data: 2007-10-22 08:31:15
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    K pisze:

    > ale te akmaie stoja w pl. a zagranica sama w sobie wybiorczo dziala
    > calkiem znosnie.

    u mnie i jedno i drugie kuleje... wczoraj z support.dell.com osiagalem
    zabojcze predkosci 7-8kb....

  • 5. Data: 2007-10-22 11:27:29
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    Użytkownik "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom> napisał w wiadomości

    > u mnie i jedno i drugie kuleje... wczoraj z support.dell.com osiagalem
    > zabojcze predkosci 7-8kb....

    Jak idziesz przez ATM SA to sie nie dziw , bo na ACXie sa okreslone limity.
    Jesli winszujesz miec full speed - zapraszamy do peeringu - oczywiscie jesli
    masz AS etc.

    Etop

  • 6. Data: 2007-10-22 13:33:56
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    GRUPPY pisze:

    > Jak idziesz przez ATM SA to sie nie dziw , bo na ACXie sa okreslone limity.
    > Jesli winszujesz miec full speed - zapraszamy do peeringu - oczywiscie jesli
    > masz AS etc.

    w watku piszemy o GTS... ATM nie mam... AS, etc mam

  • 7. Data: 2007-10-22 14:24:08
    Od: "GRUPPY" <...@e...pl>

    > w watku piszemy o GTS... ATM nie mam... AS, etc mam

    Zwracam uwage na pocatek tego watku :
    "IE7 z akmai przez gtse to 6kB/s i co jakis czas zrywa.
    IE7 z akmai przez atman/etop do max lacza. "

    wiec bylo to jakos powiazane :D

    CSL

  • 8. Data: 2007-10-22 14:31:19
    Od: Lukasz Trabinski <l...@t...nospam.net>

    GRUPPY <...@e...pl> wrote:

    > Zwracam uwage na pocatek tego watku :
    > "IE7 z akmai przez gtse to 6kB/s i co jakis czas zrywa.
    > IE7 z akmai przez atman/etop do max lacza. "
    >
    > wiec bylo to jakos powiazane :D

    Uderz w stół, a nożyce się odezwą? :D

    --
    ŁT

  • 9. Data: 2007-10-22 21:11:58
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    GRUPPY <...@e...pl> wrote:

> [...]
    > Jesli winszujesz miec full speed - zapraszamy do peeringu - oczywiscie jesli

    Ja tam trzymałbym się jak najdalej od etopu, bo to firma co straszy wibratorami.

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 10. Data: 2007-10-23 10:20:06
    Od: K <b...@a...chroni.przed.spamem.z.neostrady>

    Krzysztof Oledzki pisze:

    > Ja tam trzymałbym się jak najdalej od etopu, bo to firma co straszy wibratorami.

    takimi do betonu ? ;]