  • 1. Data: 2013-07-15 14:42:42
    Temat: temperatura na termostacie - dyskusja
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    witam Tych co się nie obrazili.

    chciałbym porozmawiać na pewien temat, otóż...

    przykleiłem do termostatu mojego samochodu czujnik temperatury w celach
    eksperymentalnych, właściwie to przymocowałem go opaską zaciskową...

    no i coś pokazuje, ale...

    gdy jadę samochodem to wskazywana temperatura znacząco spada...

    no i się zastanawiam czy to ma tak być, czy obieg powietrza aż tak
    skutecznie chłodzi mój czujnik?

    czujnik jak Ktoś się zna KTY 81-250...

    jak Ktoś będzie potrzebował to później zapodam obrazek - fotos...

  • 2. Data: 2013-07-15 14:48:16
    Temat: Re: temperatura na termostacie - dyskusja
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <...@...s>

    NTG sory, proszę zignorować, dyskusja na .samochody