  • 1. Data: 2012-01-10 13:31:37
    Temat: ten wspanialy android
    Od: dizel <x...@x...xx>

    Nawiązując do wątku miesiąc z androidem chciałem zapytać gdzie w
    androidzie 2.2.2 można sprawdzić daty i godziny wykonanych połączeń bo
    jak dla mnie to podstawowa funkcjonalność której nie ma, ja rozumiem
    że można sobie jakąś apke ściągnąć z marketu ale to nie o to chodzi,
    uważam że smartfon to wszystko co ma telefon + rozeszerzenie czyli
    jakieś aplikacje , bajery, a tu brakuje podstawowej funkcjonalności
    ale za to można sobie zmienić tapetę na pulpicie :) super
    Nie znalazłem też opcji automatycznego ponownego wybierania, jeśli nie
    ma tych funkcji to podpowiedzcie jakieś aplikacje z marketu dzięki
    którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln są.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-01-10 13:36:54
    Temat: Re: ten wspanialy android
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-10 14:31, dizel pisze:
> [...]
    > ma tych funkcji to podpowiedzcie jakieś aplikacje z marketu dzięki
    > którym tak podstawowe funkcje dostępne nawet w telefonach za 60pln są.

    zaczne od aplikacji : Dialer One

    Jest historia z podzialem na Incoming/Outgoing/Missed/Unknown/All
    Jest widok ostatnich polaczen/ulubionych/grup/
    Jest opcja automatycznego ponownego wybierania

    Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen
    miesci sie pod menu->historia polaczen.

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 3. Data: 2012-01-10 14:00:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Jan 2012 14:36:54 +0100, AL <a...@s...tam> wrote:

    >Ale zagladnalem tez do aplikacji 'fabrycznej - i historia polaczen
    >miesci sie pod menu->historia polaczen.

    Trochę się zapędziłem z tym wątkiem, bo w sumie to znalazłem już w
    fabrycznej aplikacji ale jak dla mnie strasznie to ukryte jest:
    menu/rejest/wszystkie połączenia i jest posegregowane od góry do tego
    do kogo najwięcej dzwonie, trzeba rozwinąć osobę i wejść w połączenie
    które nas interesuje i dopiero tam na górze jest dokładna data i
    godzina.
    Po wejściu menu/rejest/wszystkie połączenia pokazują się kontakty ale
    piszę tylko na przykład że ostatnie połączenie było 9 godzin temu.
    Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-10 16:32:48
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2012-01-10 15:00, dizel pisze:

> [...]
    > do kogo najwięcej dzwonie, trzeba rozwinąć osobę i wejść w połączenie
    > które nas interesuje i dopiero tam na górze jest dokładna data i

    bo to se trzeba ustawic pod siebie

    menu->ustawienia->ustawienia historii polaczen
    (opisuje z pozycji aplikacji DialOne - bo jej uzywam i uwazam za swietna
    pod niemal kazdym wzgledem (a nie chce mi sie sprawdzac w 'fabryczne'
    ale pewnie bedzie podobnie)

    > Po wejściu menu/rejest/wszystkie połączenia pokazują się kontakty ale
    > piszę tylko na przykład że ostatnie połączenie było 9 godzin temu.
    > Co do automatycznego ponownego wybierania to dalej nic nie wiem

    czy mam rozumiec, ze pol.automatyczne wg Ciebie to takie np jak laczenie
    az do skutku?
    (podaj jakis przyklad co rozumiesz pod pojeciem polaczenia automatyczne)

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 5. Data: 2012-01-10 18:42:52
    Od: Pan Piskorz <p...@b...pl>

> [...]
    > jak dla mnie to podstawowa funkcjonalność której nie ma, ja rozumiem
    > że można sobie jakąś apke ściągnąć z marketu ale to nie o to chodzi

    A o co chodzi?
    Masz tel. z otwartym systemem.
    Funkcjonalność urządzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji,
    pomysłowości operatora czy producenta urządzenia.

    Tak jakbyś kupił auto i narzekał na korki w mieście, że są winą auta.
    P.

  • 6. Data: 2012-01-10 19:19:17
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 10.01.2012 19:42, Pan Piskorz pisze:

    > A o co chodzi?
    > Masz tel. z otwartym systemem.
    > Funkcjonalność urządzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji,
    > pomysłowości operatora czy producenta urządzenia.
    tak właśnie pisałem o tym wcześniej. Jakieś rozwiązanie typu nagrywanie
    rozmów? Dobra, nieważne. to było wałkowane. Może inaczej: używam
    telefonu zawsze w pionie a "palmtopa" zawsze w poziomie. Telefon
    wyświetlać wszystko w pionie, funkcje palmtopa - filmy, nawigacja,
    internet zawsze w poziomie.
    Pytanie. jak zablokować auto rotacje i jakimś sposobem ręczenie
    przełączać wyświetlanie pion - poziom?

    ToMasz

    PS oczywiście w markecie jest pierdylion programów które włączają
    wyłączają autorotacje. ale ja chcę ją wyłączyć i zmieniać orientacje
    ręcznie, a najlepiej aby orientacja była przypisana do programu.

  • 7. Data: 2012-01-10 19:46:22
    Od: "spider.pl" <s...@n...pl>

    W dniu 10-01-2012 20:19, ToMasz pisze:

> [...]
    > wyłączają autorotacje. ale ja chcę ją wyłączyć i zmieniać orientacje
    > ręcznie, a najlepiej aby orientacja była przypisana do programu.
    W androidzie 2.3.5 wyłączanie autorotacji jest wbudowane w system

  • 8. Data: 2012-01-10 19:48:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pan Piskorz

    > A o co chodzi?
    > Masz tel. z otwartym systemem.
    > Funkcjonalność urządzenia faktycznie zależy ot Twojej inwencji,
    > pomysłowości operatora czy producenta urządzenia.

    Pewien zestaw podstawowej funkcjonalności powinien być dostępny by
    default.

    > Tak jakbyś kupił auto i narzekał na korki w mieście, że są winą auta. P.

    Nie, to tak, jakby kupił auto bez siedzeń, w końcu jechać się da bez
    nich, a możliwość zamontowania dowolnie wybranych siedzeń to przecież
    atut.

  • 9. Data: 2012-01-10 19:49:26
    Od: atm <...@v...pl>

    > W androidzie 2.3.5 wyłączanie autorotacji jest wbudowane w system

    Dokladnie, w notification bar jest ikona po prawej odpowiedzialna za
    autorotacje.

  • 10. Data: 2012-01-10 19:57:55
    Od: atm <...@v...pl>

    On 2012-01-10 20:48, to wrote:
    > begin Pan Piskorz

    > Pewien zestaw podstawowej funkcjonalności powinien być dostępny by
    > default.

    No ale jest, przeciez na dziendobry istnieje rejestr polaczen, ktory
    mozna przegladac na wiele sposobow.
    Co do wybierania numeru do skutku - jeden z pierwszych wygooglanych
    linkow: http://forum.android.com.pl/f302/ponowne-wybieranie-
    numeru-120206/

    > Nie, to tak, jakby kupił auto bez siedzeń, w końcu jechać się da bez
    > nich, a możliwość zamontowania dowolnie wybranych siedzeń to przecież
    > atut.

    To tez nie do konca tak. Masz w standardzie wszystko, co jest
    niezbedne.... w standardzie. Sa siedzenia, silnik itp. A ze jeden bedzie
    narzekal, ze nie ma podgrzewanych siedzen, szyberdachu, czy wogole
    zdejmowanego dachu? Zawsze czegos bedzie brakowalo w standardzie bo
    gdyby producent dolozyl staran zeby zapewnic kazda mozliwa funkcje to
    pewnie 95% nabywcow narzekaloby, ze ten system jest zbyt skomplikowany i
    niepotrzebnie przeladowany. W obecnym Androidzie mozna zdzialac bez
    Marketu naprawde duzo a to czego zabraknie doinstalowac w 5 sekund.