  • 1. Data: 2012-01-10 13:48:44
    Temat: Środy z Orange
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Witam
    Orientuje się ktoś ile kosztuje wysłanie sms na numer 241 w sieci Orange w
    promocji z Multikinem - środy z orange w dowolnej taryfie na kartę bez
    zobowiązań ?
    W ichnym regulaminie pisze, że jest to cena zależna od taryfy ale nigdzie nie
    widze odpowiedniego cennika.

  • 2. Data: 2012-01-10 14:02:02
    Temat: Re: Środy z Orange
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Jan 2012 14:48:44 +0100, "mz" <a...@w...pl> wrote:

> [...]
    >zobowiązań ?
    >W ichnym regulaminie pisze, że jest to cena zależna od taryfy ale nigdzie nie

    sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej
    taryfie i masz odpowiedź

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-01-10 14:07:36
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Jan 2012 15:02:02 +0100, dizel <x...@x...xx> wrote:

    >sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej
    >taryfie i masz odpowiedź

    tu masz wszystko:
    http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_offer?ca
    tegory=PREPAID_TARYFY&articleId=7883061

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2012-01-10 19:50:52
    Od: m <z...@g...com>

    On 10 Sty, 15:02, dizel <x...@x...xx> wrote:

    > sprawdź jaką masz taryfę a potem sprawdź ile kosztuje sms w twojej
    > taryfie i masz odpowiedź
    >
    > Pozdrawiam

    Nie ma żadnej taryfy. Przecież pyta, którą kupić by opłacało się
    wysłać sms i dostać bilet za darmo. Pytanie ile kosztuje taki sms czy
    to sie będzie opłacało kupić starter i zapłacić za sms.

  • 5. Data: 2012-01-10 19:52:20
    Od: m <z...@g...com>

    On 10 Sty, 15:07, dizel <x...@x...xx> wrote:

    > tu masz wszystko:http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid
    _offer?category=PREPAID_TA...

    > Pozdrawiam

    Czyli mówisz, że ten sms kosztuje tyle co zwykły sms ?

  • 6. Data: 2012-01-10 23:04:15
    Od: dizel <x...@x...xx>

    On Tue, 10 Jan 2012 11:52:20 -0800 (PST), m <z...@g...com> wrote:

    >Czyli mówisz, że ten sms kosztuje tyle co zwykły sms ?

    z regulaminu tak wynika

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2012-01-11 21:12:54
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "m" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...

> [...]

    wysłać sms i dostać bilet za darmo. Pytanie ile kosztuje taki sms czy
    to sie będzie opłacało kupić starter i zapłacić za sms.

    Ale czego Ty nie rozumiesz? Płacisz tyle co za zwykłego smsa w danej
    taryfie, czyli jakieś 15-20gr.
    Kupując starter za piątaka, będziesz mógł więc wysłać tego smsa przez 25
    tygodni... To nie jest darmowy bilet, tylko dwa w cenie jednego.

  • 8. Data: 2012-01-12 06:13:47
    Od: "mz" <a...@w...pl>

    Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Kupując starter za piątaka, będziesz mógł więc wysłać tego smsa przez 25
    > tygodni... To nie jest darmowy bilet, tylko dwa w cenie jednego.

    Nie rozumiałem jaka jest cena takiego sms. Ale czy napewno przez 25 tygodni ?
    Ile taki 5 zł starter jest ważny ?

  • 9. Data: 2012-01-12 12:01:06
    Od: "E52owner" <e...@n...com>

    Użytkownik "mz" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "E52owner" <e...@n...com> napisał w wiadomości

    x.googlegroups.com...

    > Nie rozumiałem jaka jest cena takiego sms. Ale czy napewno przez 25
    > tygodni ? Ile taki 5 zł starter jest ważny ?

    Cena jest takiego jak zwykłego smsa w danej taryfie, a cenniki masz na
    stronie, czego Ty jeszcze nie rozumiesz?
    Numerom na kartę w Orange można bardzo łatwo przedłużyć ważność o rok
    przy pomocy kodu, stąd moje 25 tygodni, bo nie można chyba paru kodów do
    kina dziennie wysłać, a może sie nie znam.

  • 10. Data: 2012-01-12 13:40:55
    Od: "mz" <a...@w...pl>

> [...]
    > pomocy kodu, stąd moje 25 tygodni, bo nie można chyba paru kodów do kina

    To już wiem przeczytaj jeszcze raz uważnie mojego poprzedniego posta. Zapisałem
    ze nie wiedziałem jaka jest cena takiego sms.
    A co do kodów to jakie to kody ? Bo faktycznie z danego nr można tylko jeden sms
    tygodniowo wysłać. No i ile zł będe miał na koncie jak kupie starter za 5 zł czy
    to będzie to 5 zł ?