  • 1. Data: 2013-03-19 10:03:11
    Temat: test
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
    malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

    J.

  • 2. Data: 2013-03-19 10:11:32
    Temat: Re: test
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, March 19, 2013, 10:03:11 AM, you wrote:

    > Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
    > malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

    Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 3. Data: 2013-03-19 10:19:18
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:

    > Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
    > malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

    Pewnie w śniegu ugrzęźli. U mnie sypie od samego rana.
    ;)

    Do dyskusji ciekawostka
    http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#
    play
    Chyba nie było

    Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2013-03-19 10:19:51
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> wrote in message

    > Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.

    yyyy... a nie pierwszy?

  • 5. Data: 2013-03-19 10:45:38
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 10:19, Miroo pisze:
    (...)
    > Do dyskusji ciekawostka
    > http://moto.onet.pl/13919455,0,4,filmy.html?node=28#
    play
    > Chyba nie było

    Standardowe poszukiwanie sensacji. I chyba było, choć możliwym
    jest że widziałem to gdzie indziej.

    > Wygląda na to, że zdjęcia są potrzebne, bo i automaty się mylą :)

    Zdjęcie jest zawsze, a pomyłki się zdarzają.

  • 6. Data: 2013-03-19 10:53:21
    Od: <4...@3...105321.invalid> (Tom N)

    Artur Maśląg w

    > W dniu 2013-03-19 10:19, Miroo pisze:
    > (...)
    play

    > Standardowe poszukiwanie sensacji. I chyba było, choć możliwym
    > jest że widziałem to gdzie indziej.

    "Hiki sram postami mori" na pl.pregierz wczoraj wrzucił.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2013-03-19 11:03:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    Hello J.F,

    >Nie marudź, Twój post jest u mnie piąty dzisiaj.

    W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie, posty 16:06 i 21:11.
    A pomiedzy nic ..

    J.

  • 8. Data: 2013-03-19 11:09:08
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F,

    Tuesday, March 19, 2013, 11:03:26 AM, you wrote:

    > W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie, posty 16:06 i 21:11.
    > A pomiedzy nic ..

    Było pisać...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 9. Data: 2013-03-19 11:33:07
    Od: PeJot <P...@m...pl>

    W dniu 2013-03-19 10:03, J.F pisze:

    > Grupa zamiera, wszyscy wyjechali, czy kolejny serwer padl - bo tak
    > malego ruchu na tej grupie dawno nie bylo.

    Ojtam, ojtam. Może są ciekawsze rzeczy od siedzenia na newsach.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 10. Data: 2013-03-19 11:44:15
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl>

    W dniu 2013-03-19 11:03, J.F pisze:
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał
    > Hello J.F,

    > W niedziele 17.03 tez bylo ciekawie, posty 16:06 i 21:11.
    > A pomiedzy nic ..

    To może jakąś książkę poczytaj? ;)