  • 1. Data: 2009-02-09 11:51:25
    Temat: tłumaczenia...
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    nie to żebym się czepiał, ale przeglądam właśnie nowy katalog Elfy (59).
    Czego tu nie ma, i "wzmacniacz instrumentów" i evaluation kit czyli
    "moduł wartościujący", a nawet "mikrosterowniki AVR" oraz "obwody PIC".
    Oj poszła technika do przodu...

    Andrzej Kamieniecki

  • 2. Data: 2009-02-09 11:52:51
    Temat: Re: tłumaczenia...
    Od: Andrzej Kamieniecki <_...@t...com.pl>

    Andrzej Kamieniecki napisał(a):
    > nie to żebym się czepiał, ale przeglądam właśnie nowy katalog Elfy (59).

    ups, aż tak dobrze to nie ma, 57 oczywiście :-)

  • 3. Data: 2009-02-09 12:21:20
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Andrzej Kamieniecki wrote:

    > nie to żebym się czepiał, ale przeglądam właśnie nowy katalog Elfy (59).
    > Czego tu nie ma, i "wzmacniacz instrumentów" i evaluation kit czyli
    > "moduł wartościujący", a nawet "mikrosterowniki AVR" oraz "obwody PIC".

    jak im sie polska deklinacja przypomni, to beda z tego obwody picujace

    Waldek

  • 4. Data: 2009-02-10 06:31:40
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    Andrzej Kamieniecki wrote:

> [...]
    > Czego tu nie ma, i "wzmacniacz instrumentów" i evaluation kit czyli
    > "moduł wartościujący", a nawet "mikrosterowniki AVR" oraz "obwody PIC".

    katalogi z ELFY maja swoj czar, zawieraja wazne wyciagi z instrukcji, na co
    inni handlarze nie poswiecaja duzo czasu. no i ten niesamowity
    asortyment... 'wszystko co moze sie przydac lub ma jakies zastosowanie'

    moim zdaniem moze za bardzo skupia sie to w jedna 'cegle' , i powinno byc
    podzielone na np. katalog tranzystorow, katalog analogowych ukladow
    scalonych ... katalog mikrokontrolerow ;)

    moze to i robione metoda kopiuj&wklej ;) ale mile , odkad mam dostep do
    internetu pozbylem sie tych cegiel z domu ;) moze jako ze jestes nadal ich
    klientem zasugeruj im troche zmian ;)

    a w tlumaczeniu moge im pomoc wzamian za papierowa kopie :)

  • 5. Data: 2009-02-10 22:20:07
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <l...@w...pdi.net>

    Użytkownik Piotr Curious Gluszenia Slawinski napisał:

    > katalogi z ELFY maja swoj czar, zawieraja wazne wyciagi z instrukcji, na co
    > inni handlarze nie poswiecaja duzo czasu. no i ten niesamowity
    > asortyment... 'wszystko co moze sie przydac lub ma jakies zastosowanie'

    Katalogi Elfy są genialne żeby się zorientować co w ogóle jest do
    wzięcia w działkach w których się nie siedzi - a sama ELFA jest świetna
    jako dostawca na etapie prac konstrukcyjnych (wolę trzykrotnie
    przepłacić dziesięć sztuk tranzystora w Elfie jak po normalnej cenie
    kupić minimum handlowe (czyli powiedzmy pięćset sztuk) jeśli jeszcze nie
    wiem czy naprawdę ten tranzystor mi pasuje...

    Bo jako dostawca stały to ceny maja, delikatnie mówiąc, z sufitu wzięte.

    --
    Darek

  • 6. Data: 2009-02-11 18:49:05
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Dariusz K. Ładziak wrote:
    > Bo jako dostawca stały to ceny maja, delikatnie mówiąc, z sufitu wzięte.

    Nie wiem jak teraz, ale pare lat temu dalo sie dogadac co do stalych
    dostaw. Zle nie wychodzilo.

    --
    Jerry1111

  • 7. Data: 2009-02-13 09:01:25
    Od: Piotr Curious Gluszenia Slawinski <c...@m...ip.tpnet.pl>

    "Dariusz K. Ładziak" wrote:

> [...]
    > kupić minimum handlowe (czyli powiedzmy pięćset sztuk) jeśli jeszcze nie
    > wiem czy naprawdę ten tranzystor mi pasuje...

    Zgadzam sie z Toba co do katalogu, mozna sie zorientowac nie tylko co jest
    dostepne, ale tez jakie sa najciekawsze parametry elementu.

    > Bo jako dostawca stały to ceny maja, delikatnie mówiąc, z sufitu wzięte.

    Nie wiem jak z 'pomoca techniczna' dla konstruktora, ale z konstrukcji
    katalogu i cen wlasnie wnioskowalem ze placi sie nie za sam element, ale za
    to ze firma 'znajdzie wszystko co potrzebne' i 'ma wszystko co potrzebne'.
    I to od reki. :)

  • 8. Data: 2009-02-13 20:35:15
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    Piotr Curious Gluszenia Slawinski pisze:

> [...]
    > to ze firma 'znajdzie wszystko co potrzebne' i 'ma wszystko co potrzebne'.

    Oj wielu ciekawych elementów ELFA akurat w ogóle nie ma w ofercie i
    trzeba szukać gdzie indziej. Chociaż z drugiej strony, bez problemu
    dostępne są detalicznie układy, których inni dystrybutorzy albo nie mają
    wcale, albo trzeba zamówić pełną szpulkę z terminem 10 tygodni. Ot
    przykładowo bramki 1-gate (SOT23-5).

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/