  • 1. Data: 2011-04-19 15:31:28
    Temat: tme refleksja
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    czy ostatnie zmiany w tme mają na celu zirytowanie (dornotą europejską)
    kupujących?
    już nawet nie piszą ile trzeba zapłacić za zakupione przedmioty... a może
    tylko mnie tak potraktowali?

  • 2. Data: 2011-04-19 15:46:57
    Temat: Re: tme refleksja
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>

    Mnie irytuje co innego:

    Czy mogę prosić katalog...
    (proszę zgłosić mailem)

    Wie Pan, nie mogę teraz zabrać targowego, czy może mi Pan jednak wysłać?
    (nie, musi Pan zgłosić mailem)

    Innym razem pytam czy mają coś nietypowego, byłem u klienta więc zero
    jakichkolwiek możliwości.
    (proszę zapytać mailem)

    wszystko u konkurencji. Jest miło, szybko i bez łaski.

    __
    Pzd,
    Irek.N.

  • 3. Data: 2011-04-19 16:31:04
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-19 17:46, Irek N. pisze:
> [...]
    > jakichkolwiek możliwości.
    > (proszę zapytać mailem)

    > wszystko u konkurencji. Jest miło, szybko i bez łaski.

    Powiem tak odkad zarejestrowalem sie w farnelu podziekowalem TME za
    wspolprace.

  • 4. Data: 2011-04-20 05:28:34
    Od: Sylwester Łazar <i...@a...pl>

    Obsługa nigdy nie była tam perfekcyjna.
    To przecież zwykli handlowcy.
    Jednak asortyment i automatyczne dosyłanie brakujących pozycji - to są
    atuty.
    Jednak przy tej konkurencji to może być z nimi problem.

    --
    pozdrawiam
    Sylwester Łazar

  • 5. Data: 2011-04-20 14:49:20
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-19 18:31, Zakarm pisze:

    > Powiem tak odkad zarejestrowalem sie w farnelu podziekowalem TME za
    > wspolprace.

    A ja się zarejestrowałem w Farnellu skuszony bonusem przy pierwszym
    zakupie i okazało się, że nie wystawiają polskich faktur VAT. Nie
    spodziewałem się bo serwis jest dobrze spolonizowany, ceny w zł itp.
    No i żeby robić zakupy musiałbym zarejestrować się jako VAT Eu.
    W dodatku nie da się (zdaniem konsultantki) zamówić na inny adres niż
    jest w danych do faktury. To ja juz wolę Digi chociaż musiałem się
    zarejestrować jako importer pozaunijny.

    MD

  • 6. Data: 2011-04-20 18:50:50
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    >No i żeby robić zakupy musiałbym zarejestrować się jako VAT Eu.

    nie no to jest argument, 5min w US i na drugi dzień możesz używać PL przed
    NIP, ot cała komplikacja

  • 7. Data: 2011-04-20 19:13:01
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    Mario przemówił ludzkim głosem:

    > A ja się zarejestrowałem w Farnellu skuszony bonusem przy pierwszym
    [...]
    > W dodatku nie da się (zdaniem konsultantki) zamówić na inny adres niż
    > jest w danych do faktury.

    Ja zamawiam na inny adres niż na fakturze, bez żadnych problemów.

  • 8. Data: 2011-04-20 20:25:06
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-20 20:50, blur pisze:
    > Użytkownik "Mario" napisał w wiadomości grup

    > nie no to jest argument, 5min w US i na drugi dzień możesz używać PL
    > przed NIP, ot cała komplikacja

    I składać dodatkowe deklaracje do 15 dnia miesiąca. Z powodu jednego sklepu.

    MD

  • 9. Data: 2011-04-22 16:25:03
    Od: "MiSter" <B...@W...PL>

    > I składać dodatkowe deklaracje do 15 dnia miesiąca. Z powodu jednego
    > sklepu.

    Co kwartał.

    Pzdr

  • 10. Data: 2011-04-22 16:35:05
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    coś faktycznie ich przycisnęło, już nawet nie dają woreczków antystatycznych
    do pakowania scalaków...