  • 1. Data: 2010-09-29 16:32:45
    Temat: to się nazywa prewencja
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:

    http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2010-09-29 16:44:32
    Temat: Re: to się nazywa prewencja
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek (G) wrote:
    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego
    > czegoś:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Każdy orze jak może ...

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PlayStation3 Fanboy!

  • 3. Data: 2010-09-29 16:49:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu
    > takiego czegoś:
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Widzisz przeciez ze drozka wymaga remontu :-)

    Ale czy ja dobrze kojarze ze Sulechow ma obwodnice ... i to nie
    jest 3/e65, wiec moze bacik tylko na miejscowych ?

    No nic - czas kupowac AR :-)

    J.

  • 4. Data: 2010-09-29 16:52:33
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Powinni im ten FR zapiąc linką za jakimś autem i pociągnać po drodze. Zanim
    by się zorientowali że im go zwineli 'sprawca' by uciekł :D

  • 5. Data: 2010-09-29 18:07:29
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Nie będę się wyrażać na grupie bez wyraźnej potrzeby.

  • 6. Data: 2010-09-29 18:47:47
    Od: "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:i7vo81$r5n$...@n...onet.pl...
    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Nie będę się wyrażać na grupie bez wyraźnej potrzeby.

    A dlaczego odpisujesz mnie nie na moje pytanie?

  • 7. Data: 2010-09-29 19:00:08
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > Powinni im ten FR zapiąc linką za jakimś autem i pociągnać po drodze. Zanim
    > by się zorientowali że im go zwineli 'sprawca' by uciekł :D

    Kasa to oplata za ponadnormatywne usługi nie wchodzące w darmowy podstawowy
    pakiet wynikający z posiadania PJ. Prewencja to punkty. Kasa może niektórych nie
    boleć. Ale punkty bardzo. I o to chodzi. A zresztą jak ktoś jest patriotą i
    czuje potrzebę dodatkowego zrzucania się na pogrzeby, krzyże, wojnę, samoloty
    dla rządzących. To dlaczego mu tego nie umożliwić.

  • 8. Data: 2010-09-29 19:22:18
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "BaX" <bax@_SPAM_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:i7vo81$r5n$...@n...onet.pl...

    > A dlaczego odpisujesz mnie nie na moje pytanie?

    Zmieniam temat dyskusji, a co nie wolno? ;-)

    P.S.
    Na poważnie - nie widzę postu autora wątku, pewnie siedzi w kf.
    A skomentować zdarzenie miałem ochotę.

  • 9. Data: 2010-09-29 19:34:49
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 16:32:45 +0200, Arek (G) napisał(a):

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Mam mieszane uczucia. Jeśli w tych dwóch domach za drzewami mieszkają
    dzieci lub staruszkowie, którzy chodzą na przystanek piechotą, to
    ograniczenie prędkości zwiększa ich szanse przeżycia - tu się chyba
    zgodzimy. O ile zwiększa - to chyba już nie ma znaczenia.

    Oczywiście idealnie by było, gdyby ta wieś miała obwodnicę, a po tej drodze
    jeździli wyłącznie miejscowi i ich goście. Ale przyjmując, że obwodnica
    jest jak na razie nierealna, to być może teren zabudowany w tym miejscu ma
    sens z powodu tego jednego domu.

    A jakiś stopień prewencji jest: ostatecznie te zdjecia przyjdą do
    właścicieli aut, którzy może zaczną uważać w tym miejscu.

    Autor nagrania mówi o migającej prewencyjnie lampce, a może za tym
    fotoradarem powinien stać komitet powitalno - informacyjny, że był radar, z
    chlebem, solą i kwiatami.

    Dziś na drogach zginęło zapewne znowu kilkanaście osób. Wiele z nich z
    powodu przekroczenia prędkości nawet w niezabudowanym lesie.

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 10. Data: 2010-09-29 19:35:05
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2010-09-29 16:32, Arek (G) pisze:

    > Jakie pierwsze słowo Wam przychodzi do głowy po obejrzeniu takiego czegoś:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=WNFfs8g4uyk&feature=p
    layer_embedded

    Moje zaparkować w tym wjeździe - zasłaniając foto ;)
    Jak podejdą to poprosić o wyniesienie się z mojego wjazdu :D

    Pozdrawiam !!