  • 1. Data: 2011-02-01 13:27:26
    Temat: tranzystor smd
    Od: "Marek S" <s...@o...pl>

    Witam
    ciągle mam kłopoty z odcyfrowaniem oznaczę smd. Teraz usiłuję rozwikłać jaki
    to może być tranzystor smd sterujący przekaźnikiem . googlam i nie mogę
    znaleźć oznaczenie W7T . Może koledzy pomogą ?
    Marek S

  • 2. Data: 2011-02-01 17:22:30
    Temat: Re: tranzystor smd
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 01.02.2011 14:27, Marek S pisze:
> [...]
    > to może być tranzystor smd sterujący przekaźnikiem . googlam i nie mogę
    > znaleźć oznaczenie W7T . Może koledzy pomogą ?
    Jak sterujący przekaźnikiem to pewnie dowolny o odpowiednim dla
    przekaźnika prądzie ;)

    Michoo

  • 3. Data: 2011-02-06 18:38:52
    Od: " W" <w...@g...pl>

    Mnie wyszło ze to PDTD123ET, tranzystor z reziami
    Przy okazji link
    http://www.dl7avf.info/charts/smdcode/cw.html

    W.