  • 1. Data: 2004-11-01 23:28:05
    Temat: troszke OT
    Od: ">>Galeon<<" <g...@W...pl.i.to.wytnij>

    Przepraszam jesli uznacie, ze to nie na temat... ale chyba dotyczy to
    ludzi z polski... z "polskim" internetem.
    Chodzi mi o domeny *info Staly sie one ostatnio bardzo popularne...
    podobno sa serwisy gdzie mozna je rejestrowac za free? co o tym
    myslicie? Gdzie jest haczyk ?

    --
    Dawniej dziewczęta rumieniły się, gdy się wstydziły, dziś się wstydzą
    gdy się rumienią

  • 2. Data: 2004-11-02 07:28:27
    Temat: Re: troszke OT
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

> [...]
    > Chodzi mi o domeny *info Staly sie one ostatnio bardzo popularne...
    > podobno sa serwisy gdzie mozna je rejestrowac za free? co o tym

    hm, nie do końca eot, moim skromnym zdaniem .info to problem internetu:)
    info było za darmo ale już nie jest, "haczyk" polegał na tym, że za
    darmo jest tylko pierwszy rok.

  • 3. Data: 2004-11-02 10:33:01
    Od: Lech Szychowski <l...@p...pl>

    Kamil Bardoń <s...@d...org>:

    > info było za darmo ale już nie jest, "haczyk" polegał na tym, że za
    > darmo jest tylko pierwszy rok.

    Promocja dla spamerów?

    --
    Leszek.

    -- l...@p...pl 2:480/33.7 -- REAL programmers use INTEGERS --
    -- speaking just for myself...

  • 4. Data: 2004-11-07 11:59:40
    Od: "Tomasz Lam [ZULU]" <t...@w...szczecin.pl>

    > hm, nie do końca eot, moim skromnym zdaniem .info to problem internetu:)
    > info było za darmo ale już nie jest, "haczyk" polegał na tym, że za

    Do końca 2004 jest free :) Skoro nie wiesz - nie pisz!~

    TLZ

  • 5. Data: 2004-11-07 14:04:12
    Od: Kamil Bardoń <s...@d...org>

    Tomasz Lam [ZULU] napisał(a):

    > Do końca 2004 jest free :) Skoro nie wiesz - nie pisz!~

    Z tego co wiem, to teraz jest "Kup jedną, a drugą dostaniesz gratis."

  • 6. Data: 2004-11-07 14:23:08
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org>

    Użytkownik Kamil Bardoń napisał:

    > Z tego co wiem, to teraz jest "Kup jedną, a drugą dostaniesz gratis."

    Co oznacza tylko tyle, że niektórzy tzw. providerzy nie oprą się chęci
    wyrwania chociaz paru groszy od swoich klientów...

    Smutne

    M.