  • 1. Data: 2012-02-17 19:34:38
    Temat: tuner AK178
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Witam.
    Przymierzam się do kupna tunera, aby odbierać cyfrowy sygnał TV.
    Co powiecie na taki egzemplarz?
    http://www.hityztv.pl/product-pol-954-AK178-TUNER-TV
    -SCART-DVB-T-.html

    Pozdrawiam Krycha.
    --
    "...kiedy autorytet ma poglądy inne niż środowisko, środowisko nie
    zmienia poglądów, zmienia autorytet.."

  • 2. Data: 2012-02-18 10:28:52
    Temat: Re: tuner AK178
    Od: nerson <n...@o...pl>

    On Fri, 17 Feb 2012 20:34:38 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Witam.
    > Przymierzam się do kupna tunera, aby odbierać cyfrowy sygnał TV.
> [...]

    na allegro byly taniej ok 70zl+kw

    --
    Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

  • 3. Data: 2012-02-18 19:29:10
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-18 11:28, nerson pisze:

    -SCART-DVB-T-.html

    > na allegro byly taniej ok 70zl+kw

    Poszukam tam skoro ma być taniej. A co to te kw?

    Krycha

  • 4. Data: 2012-02-18 19:32:12
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-18 11:28, nerson pisze:
    (...)

    > na allegro byly taniej ok 70zl+kw

    Nie taniej. Ceny od 104 do 140 zł plus koszty dostawy.

    Krycha.

  • 5. Data: 2012-02-19 08:55:19
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "Krycha" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Przymierzam się do kupna tunera, aby odbierać cyfrowy sygnał TV.
> [...]

    Nie ma nic o obsłudze dźwięku dolby digital plus (E-AC3), a taki będzie w
    Polsce obowiązywał.
    Poza tym podobny jest odbiornik wiwa HD-50, kupiłem w sklepie za 95zł z 2
    letnią gwarancją ze wsparciem na nowy software, działa bardzo dobrze, nie
    zawiesza się, ma ładny pilot z dużymi przyciskami i ma HDMI, czego nie ma
    w/w tuner. Poza tym ten wyżej ma wtyk miniUSB a wiwa normalny USB, można
    beżpośrednio podpiąć urządzenie pamięci na USB (lub hub USB - ja tak mam i
    mam dwa urządzenia wpięte).
    Więcej o dekoderach na stronie
    http://forum.emitel.pl/viewforum.php?f=36&sid=31f5c0
    84c46f25bccec89881b1a31c9f

  • 6. Data: 2012-02-19 09:06:25
    Od: nerson <n...@o...pl>

    On Sat, 18 Feb 2012 20:32:12 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

    > W dniu 2012-02-18 11:28, nerson pisze:
    > (...)

    > Nie taniej. Ceny od 104 do 140 zł plus koszty dostawy.
    >
    > Krycha.

    Sorry zle spojzalem. znowu sprzedawcy naciagaja na przesylce. Ale to i tak
    ok 30zl taniej niz podalas

    http://allegro.pl/tuner-dvbt-vordon-mpeg4-cyfrowa-ja
    kosc-nagrywa-usb-i2080861864.html

    ps. kw- koszty wysylki
    --
    Using Opera's revolutionary email client: http://www.opera.com/mail/

  • 7. Data: 2012-02-19 11:30:12
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-19 10:06, nerson pisze:
    (...)

    > Sorry zle spojzalem. znowu sprzedawcy naciagaja na przesylce. Ale to i
    > tak ok 30zl taniej niz podalas
    >
    > http://allegro.pl/tuner-dvbt-vordon-mpeg4-cyfrowa-ja
    kosc-nagrywa-usb-i2080861864.html

    Dziękuję za link.
    Niby tanio 79.99 zł.
    Ale przesyłka 29.99 zł.
    Coś za dużo ma negatywnych opinii. :-(

    Krycha.

  • 8. Data: 2012-02-19 11:37:35
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-19 09:55, nom pisze:

    (...)
> [...]
    > USB, można beżpośrednio podpiąć urządzenie pamięci na USB (lub hub USB -
    > ja tak mam i mam dwa urządzenia wpięte).

    Ciekawe informacje, dziękuję.
    Przyglądam się w necie temu HD-50, ale nie widziałam z tak niską ceną.

    Krycha.

  • 9. Data: 2012-02-19 13:42:23
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Poza tym podobny jest odbiornik wiwa HD-50, kupiłem w sklepie za 95zł z
    > 2 letnią gwarancją ze wsparciem na nowy software, działa bardzo dobrze,

    Czytam i czytam i doczytałam się, że Wiwa HD-50,
    to "Naziemny cyfrowy tuner TV: DVB-T H.264 MPEG-4 Full HD, MPEG-2".
    Również doczytałam się, że wskazany byłby tuner DVB-C.
    Co Wy na to?

    Krycha.

  • 10. Data: 2012-02-19 14:27:14
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-02-19 14:42, Krycha pisze:
> [...]
    > to "Naziemny cyfrowy tuner TV: DVB-T H.264 MPEG-4 Full HD, MPEG-2".
    > Również doczytałam się, że wskazany byłby tuner DVB-C.

    Doczytałam, DVB-C dotyczy telewizji kablowej.

    Krycha.