  • 1. Data: 2013-03-17 20:12:16
    Temat: tuner dvb-t mpg4 po usb
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    Znajomy prosi mnie bym zakupił mu takie ustrojstwo.
    Ma lapka z celeronem M430 i 2 GB ramu na Windowsie XP.
    Tak pierwszy rzut oka po specyfikacjach i widzę, że z płynnością
    teoretycznie może być problem.
    Ma ktoś jakieś doświadczenie?
    No i jaki tuner i soft jest najlepszy?
    Nie miałem styczności z tego typu sprzętem do tej pory.

  • 2. Data: 2013-03-17 20:17:07
    Temat: Re: tuner dvb-t mpg4 po usb
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...
> [...]
    > Ma lapka z celeronem M430 i 2 GB ramu na Windowsie XP.
    > Tak pierwszy rzut oka po specyfikacjach i widzę, że z płynnością teoretycznie

    Jakie ma GPU? Jak bez akceleracji DXVA to o HD może zapomnieć. Niech zmieni
    procesor.

  • 3. Data: 2013-03-17 20:34:30
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-17 20:17, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jawi" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Jakie ma GPU? Jak bez akceleracji DXVA to o HD może zapomnieć. Niech
    > zmieni procesor.

    HD na laptopie to niższy poziom onanizmu :)

    --
    marfi

  • 4. Data: 2013-03-17 20:38:23
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > HD na laptopie to niższy poziom onanizmu :)

    Ja tam oglądam HD. :P

  • 5. Data: 2013-03-17 20:43:25
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-17 20:38, qwerty pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ja tam oglądam HD. :P

    Przecież nie pisałem, że to niemożliwe :)

    --
    marfi

  • 6. Data: 2013-03-17 20:47:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Przecież nie pisałem, że to niemożliwe :)

    Niektórzy są zmuszeni do oglądania TVP1 HD, bo nie są w zasięgu multipleksu 3.

  • 7. Data: 2013-03-17 20:56:47
    Od: marfi <marfi>

    W dniu 2013-03-17 20:47, qwerty pisze:
    > Użytkownik napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Niektórzy są zmuszeni do oglądania TVP1 HD, bo nie są w zasięgu
    > multipleksu 3.

    Mnie NIC nie zmusza do oglądania TVP.

    Gdyby jednak TVP, Polsat lub TVN zaoferowało mi miesięczną gażę ok.
    5000 PLN za oglądanie ich potworków byłbym skłonny przemyśleć tę propozycję.

    --
    marfi

  • 8. Data: 2013-03-18 10:50:41
    Od: Marx <a...@g...com>

    On 17.03.2013 20:12, Jawi wrote:
> [...]
    > Ma ktoś jakieś doświadczenie?
    > No i jaki tuner i soft jest najlepszy?
    > Nie miałem styczności z tego typu sprzętem do tej pory.

    jak zwykle kupe odpowiedzi i prawie nic na temat
    kluczowe faktycznie jest GPU, bez akceleracji H.264 nie zdekodujesz na
    tym procesorze.
    Co do tunera kup obojetnie jaki - byle mial drivery do tego XP. Warto
    kupic od razu z licencjonowanym softem do ogladania, vhoc VLC czy inne
    darmowe tez wystarcza.
    Ciekawy jest np MT4168 - za 100zl masz dualny tuner, mozna sobie zrobic
    PVR (choc akurat do tego to laptop sie nie za bardzo nadaje)
    Marx

  • 9. Data: 2013-03-18 14:06:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2013-03-18 10:50, Marx pisze:
    > Ciekawy jest np MT4168 - za 100zl masz dualny tuner, mozna sobie zrobic
    > PVR (choc akurat do tego to laptop sie nie za bardzo nadaje)
    > Marx

    Może to tylko u mnie ale tańszy model _tej firmy_ jest niestabilny.
    Instalacja, wyszukanie kanałów, PVR, GPU itd. wszystko działa.
    Tylko po jakimś czasie (0,5 1, 2 godz.) zaczyna szarpać sygnał a z do
    całkowitego zaniku. Pomaga restart programu do odbioru.
    Przeinstalowałem system, najnowsze stery, porządną antenę zewnętrzną i
    dalej się rwie. Sprawdzałem na różnym sofcie. :-(
    Tak sobie pooglądać można ale na magnetowid się nie nadaje.
    Najgorsze jest to że czasem działa kilka godzin dobrze. ;-)

    Próbowałem na laptopie z Atomem bez GPU. Ledwo sobie radzi z sygnałem SD
    :-( Obraz się lekko przycina. Mało klatek.