  • 1. Data: 2009-06-09 20:39:40
    Temat: tvn turbo - polak potrafi
    Od: WIADRO <w...@g...com>

    był odcinek gdzie odwiedzili fabrykę kasków,
    a teraz leci jak produkują kurtki motocyklowe w fabryce ret bike w
    łomiankach

  • 2. Data: 2009-06-10 07:32:02
    Temat: Re: tvn turbo - polak potrafi
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 9 Cze, 22:39, WIADRO <w...@g...com> wrote:
    > a teraz leci jak produkują kurtki motocyklowe w fabryce ret bike w
    > łomiankach

    Jakby kto wpadł na "retransmisję" w sieci to proszę o link ... chętnie
    obejrzę.

    YT jak na razie nic nie widzi.

    ----
    Ekim
    Mały Zephyr '91 (tymczasowo u lekarza)
    w zastępstwie SV 650S :)

  • 3. Data: 2009-06-10 07:36:43
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ekim" napisał w wiadomości
    e.googlegroups.com...
    On 9 Cze, 22:39, WIADRO wrote:
> [...]
    > łomiankach

    Jakby kto wpadł na "retransmisję" w sieci to proszę o link ... chętnie

    ***

    Nie wiem jak w sieci, ale na tevauenie to ten program był już ze dwa razy
    powtarzany - audycja nazywa się "Polak potrafi".
    Sądzę, że Polak potrafi też znaleźć w programie TV datę reemisji. (:

    --
    Jasio
    vx etz

  • 4. Data: 2009-06-10 07:48:43
    Od: Ekim <e...@g...com>

> [...]

    > powtarzany - audycja nazywa się "Polak potrafi".
    > Sądzę, że Polak potrafi też znaleźć w programie TV datę reemisji. (:

    Polak potrafi znaleźć wszystko, ale jak tevauenu nie posiada to może
    co najwyżej przed telewizornią sobie posiedzieć i połączyć się
    mentalnie z programem... ewentualnie yogę jakąś poćwiczyć.

    ----

  • 5. Data: 2009-06-10 07:56:40
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Ekim" napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
> [...]

    co najwyżej przed telewizornią sobie posiedzieć i połączyć się
    mentalnie z programem... ewentualnie yogę jakąś poćwiczyć.

    Ale ja to nie Wiadro pisał. To ja.

    TVN turbo nie masz, powiadasz? Hmm, ja mam, ale nie mam nagrywarki.
    Czyli pozostaje nam obu połączenie mentalne. Tzn. może ja Ci opowiem po
    prostu, bo fragment o kaskach oglądałem akurat.

    Otóż program pokazuje cykl produkcyjny kasków.
    A ponieważ w czymś chcieli być lepsi od audycji "How it is made?" to robią
    to naprawdę szczegółowo.
    Np. jeżeli jakiś element musi być wygrzany - podają czas i temperaturę
    procesu. Jeżeli jest coś przycinane - to jakim narzędziem i na jaki wymiar.
    I tak ze wszystkim.

    Aha, nowe koszulki, na okoliczność filmowania, rozdano pracownikom. Aż
    błyszczą nowością.

    --
    Jasio
    vx etz

  • 6. Data: 2009-06-10 09:16:54
    Od: Ekim <e...@g...com>

    On 10 Cze, 09:56, "Jasio" <b...@g...pl> wrote:
    > Ale ja to nie Wiadro pisał. To ja.

    Przepraszam,
    błąd przy wycinaniu.

    ----

  • 7. Data: 2009-06-15 13:32:35
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "WIADRO" <w...@g...com> wrote in message
    n.googlegroups.com...
    > był odcinek gdzie odwiedzili fabrykę kasków,
    > a teraz leci jak produkują kurtki motocyklowe w fabryce ret bike w
    > łomiankach

    A bylo takze jaka kupa ? Przestrzegam (ponownie zreszta) przed zakupem tego
    czegos co ktos ma czelnosc nazywac "profesjonalna odzieza motocyklowa" a co
    rozpada sie i pruje przy zwyklym uzytkowaniu.
    Mowa o teksach, konkretniej Ret-Voyage czyli "topowym" produkcie dla
    podroznikow. Tfu.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki
    weFAQ&v=qvj