  • Date: Thu, 29 Nov 2012 17:02:36 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: tych na stacji kontroli porypalo...

    Jestem w stanie zrozumieć czepianie się pękniętego reflektora, mimo tego
    że funkcjonalnie działa OK.

    Czepiania się naprawionego mocowania drugiego reflektora nie rozumiem,
    ale pal to licho i tak ma już conieco zmętniały odbłyśnik więc tak czy
    inaczej planowałem wymianę tylko ciągle nie miałem okazji podjechać do
    hurtowni.

    Ale co mu odbiło, że przypieprzył się do fotela, który wg. niego za
    bardzo skrzypi i (regulowane!) oparcie nieco mu się ugina pod naporem??

    "Pewnie połamany - trzeba wymienić".

    Nic połamanego nie ma, tylko regulację nieco wyrobioną i jest lekki luz.

    Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
    do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.

    Więcej do Otrębus nie pojadę, nawet po zmianie reflektorów.