  • 1. Data: 2012-11-29 17:02:36
    Temat: tych na stacji kontroli porypalo...
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jestem w stanie zrozumieć czepianie się pękniętego reflektora, mimo tego
    że funkcjonalnie działa OK.

    Czepiania się naprawionego mocowania drugiego reflektora nie rozumiem,
    ale pal to licho i tak ma już conieco zmętniały odbłyśnik więc tak czy
    inaczej planowałem wymianę tylko ciągle nie miałem okazji podjechać do
    hurtowni.

    Ale co mu odbiło, że przypieprzył się do fotela, który wg. niego za
    bardzo skrzypi i (regulowane!) oparcie nieco mu się ugina pod naporem??

    "Pewnie połamany - trzeba wymienić".

    Nic połamanego nie ma, tylko regulację nieco wyrobioną i jest lekki luz.

    Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
    do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.

    Więcej do Otrębus nie pojadę, nawet po zmianie reflektorów.

  • 2. Data: 2012-11-29 18:18:45
    Temat: Re: tych na stacji kontroli porypalo...
    Od: tÎż

    Andrzej Lawa wrote:

    > Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
    > do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.

    ROTFL, trzeba wybitnego talentu, żeby nie przejść przeglądu autem bez
    nielegalnych przeróbek. Ew. pojechałeś tam jakimś kompletnym złomem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 3. Data: 2012-11-29 18:32:34
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-29 17:02, Andrzej Lawa pisze:
> [...]
    > do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.
    >
    > Więcej do Otrębus nie pojadę, nawet po zmianie reflektorów.

    Ja mam żarówki Gold, takie dość mocno żółtawe ;) niby nie można żółtych
    :) od 2 lat. Jeżdżę na nich już 2 lata, drugi raz na przeglądzie
    stwierdzali że żarówki trzeba wymienić, ale na moje stwierdzenie, że
    Policja na drodze - po 1 nie czepia się, po 2 w przypadku kontroli nie
    każe wymieniać, odpuszczają ;)
    Silnik spod miski olejowej poci się :D 2gi rok z rzędu nawet uwagi nie
    zwrócili :D
    Poprosiłem żeby sprawdzili zawieszenie porządnie, po z lewej strony coś
    napier... oczywiście nic nie stwierdzili na szarpaku, a ja na podnośniku
    nie jestem w stanie nic wymacać...

    Wot nasze przeglądy ;) pomacali tylko czujnikiem gazu po przewodach pod
    maską, sprawdzili ustawienie świateł i zainkasowali 165zł :D

    Pozdrawiam !

  • 4. Data: 2012-11-29 20:15:34
    Od: Cezary Daniluk <c...@n...com>

    W dniu 2012-11-29 18:18, t? pisze:

    > ROTFL, trzeba wybitnego talentu, żeby nie przejść przeglądu autem bez
    > nielegalnych przeróbek. Ew. pojechałeś tam jakimś kompletnym złomem.

    Ostatnio widzę wysyp autek zza oceanu, wesoło mrugających stopem na
    skrzyżowaniach. Pytam - jak to przeszło przegląd ? i co robi Policja ?

    Przecież to pierwszy napotkany patrol powinien po 1 zabrać dowód, po 2 -
    przetrzepać SKP która przybiła pieczątkę ;)

    Pozdrawiam !

  • 5. Data: 2012-11-29 21:32:33
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 20:15:34 +0100, Cezary Daniluk napisał(a):

    > Ostatnio widzę wysyp autek zza oceanu, wesoło mrugających stopem na
    > skrzyżowaniach. Pytam - jak to przeszło przegląd ? i co robi Policja ?

    Śpi przy fotoradarach.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ Kęszyca Leśna 51/9, 66-305 Kęszyca Leśna

  • 6. Data: 2012-11-29 21:38:03
    Od: tÎż

    Cezary Daniluk wrote:

    > Ostatnio widzę wysyp autek zza oceanu, wesoło mrugających stopem na
    > skrzyżowaniach. Pytam - jak to przeszło przegląd ? i co robi Policja ?

    Nikt mi nigdy nie sprawdzał świateł stopu, więc im pewnie też nie. :)

    A ci z bardziej udziwnionymi autami po prostu sobie te przeglądy w ten
    czy inny sposób "załatwiają". Nie jest specjalnym problemem nawet
    zaliczenie przeglądu bez pokazywania auta, chociaż osobiście nigdy z
    takiej możliwości nie korzystałem.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2012-11-30 08:01:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 29 Nov 2012 17:02:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):
> [...]
    > "Pewnie połamany - trzeba wymienić".
    > Nic połamanego nie ma, tylko regulację nieco wyrobioną i jest lekki luz.

    Lekki luz ... a pamietasz ten wypadek pod Opolem gdy syn z tylu nie zapial
    pasow i zabil mamusie z przodu ? Gdyby tam oparcie nie mialo lekkiego luzu,
    to moze by przezyla ..

    > Jak do tej pory tam kontrolowali sumiennie, ale bez przypierdalania się
    > do plamki na lusterku, to teraz coś im totalnie odbiło.

    Mieli przedwczoraj kontrole, a dzis postawione zarzuty ?
    Czy wlasciciel za malo placi ? :-)

    J.

  • 8. Data: 2012-11-30 08:15:19
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2012-11-30 08:01, J.F. pisze:
    > Lekki luz ... a pamietasz ten wypadek pod Opolem gdy syn z tylu nie zapial
    > pasow i zabil mamusie z przodu ? Gdyby tam oparcie nie mialo lekkiego luzu,
    > to moze by przezyla ..
    Matka siedzi z TYŁU!
    Jacek

  • 9. Data: 2012-11-30 08:50:00
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Śpi przy fotoradarach.

    A tam śpi. Będąc w piekarni po drugie śniadanie, podjechał przede mną
    patrol, nomen omen, drogówki. Co kupili? Pączki! Dużo mnie wysiłku
    kosztowało, żeby na głos się nie roześmiać...

  • 10. Data: 2012-11-30 09:27:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 30 Nov 2012 08:50:00 +0100, Robson napisał(a):

    > A tam śpi. Będąc w piekarni po drugie śniadanie, podjechał przede mną
    > patrol, nomen omen, drogówki. Co kupili? Pączki! Dużo mnie wysiłku
    > kosztowało, żeby na głos się nie roześmiać...

    A gryzace psy pamietasz ?

    http://www.youtube.com/watch?v=WlS4DWky4_U

    J.