  • 1. Data: 2013-11-04 14:02:10
    Temat: tzw. "sezon"
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    Witam
    Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    roku? (temperatura? Snieg? ;))
    Ja ciagle na moto pomykam. Wygodniej i taniej.
    Jak to u Was wyglada?
    Poki co, zaczynam marznac po ok 40 minutach jazdy (rece i twarz pomimo
    dobrej kominiarki), wiec to jest taki zasieg realny. Wiem, to kwestia
    odzieży, mam jaka mam, i chwilowo nie zmienie :)

    MarcinJM gg: 978510
    kompleksowe remonty youngtimer'ów, nadwozi rajdówek
    przeróbki typu "panie, tego sie nie da zrobic"

  • 2. Data: 2013-11-04 14:24:50
    Temat: Re: tzw. "sezon"
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    MarcinJM <m...@o...pl> wrote:

    > Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    > roku? (temperatura? Snieg? ;))

    Za listopad zapłaciłem już za miejsce postojowe pod firmą i pomykam puchą.
    W zeszłym roku latałem do oporu (nawet po śniegu), ale na trzy razy tańszym
    moto i nie bez przygód.

    http://motogof.tumblr.com/

  • 3. Data: 2013-11-04 14:34:10
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 04 Nov 2013 14:02:10 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Witam
    > Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    > roku? (temperatura? Snieg? ;))

    Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)
    Mój pierwszy sezon enduro:
    http://bikepics.com/pictures/2105086/ :)

    Piotr Klimek
    Yamaha DT125R, Suzuki DRZ400S/SM
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 4. Data: 2013-11-04 16:41:30
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-04 14:34, Piotr Klimek pisze:
    > Im większy staż jazdy tym krótszy sezon z reguły :)

    Z czego to wynika?
    Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

    Pamietam jak robilem przeprawowki pordzewiałym i dziurawym Patrolem 160
    '85. Nie oszczedzałem go.
    Pozniej dalem sie namowic na remont blacharsko-lakierniczy i...
    sprzedalem go, bo szkoda mi bylo sprzeta w blocie taplac ;)
    Sprzedalem, kupilem obesranego Troopera i bawilem sie dalej ;)

    Na powaznie: dla mnie kazdy sprzet to przede wszystkim pojazd uzytkowy.

    > http://bikepics.com/pictures/2105086/ :)

    :)

  • 5. Data: 2013-11-04 17:41:57
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Z czego to wynika?
    > Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

    Raczej z zaawansowanego reumatyzmu :]
    Pozdr.

    --
    Hinek

  • 6. Data: 2013-11-04 17:53:53
    Od: J_K_K <j...@i...poczta.fm>

    W dniu 2013-11-04 14:02, MarcinJM pisze:
    > Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    > roku? (temperatura? Snieg? ;))

    Żeby było z innej beczki niż koleżeństwo (okolice wiejsko-podgórskie,
    a motocykl nieendurowaty ;))
    - zalegające mokre liście na drogach (lasy)
    - mokra glina powyciągana na asfalt (pola i lasy)
    - sarny przebiegające drogę w dzień (lasy)
    - osobówki w rowach / na dachu (serpentynki)

    To dla mnie sygnał, że trzeba myśleć o umyciu i przykryciu pokrowcem ...

    Pzdr

    JKK

  • 7. Data: 2013-11-04 18:27:58
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2013-11-04 14:02, MarcinJM pisze:
    > Witam
    > Ciekawi mnie, kiedy motocykliści jakos finalnie koncza jezdzic w danym
    > roku? (temperatura? Snieg? ;))

    Sól :)

    Marcin

  • 8. Data: 2013-11-05 08:54:39
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Mon, 04 Nov 2013 16:41:30 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Z czego to wynika?
    > Czy nie z zaawansowania sprzetowego?

    Nie, raczej miałem na myśli to, że jak już się człowiek najeździ i
    nacieszy to robi się bardziej wybredny w kwestii aury która musi panować,
    żeby się chciało wytoczyć motocykl z garażu.

> [...]
    > sprzedalem go, bo szkoda mi bylo sprzeta w blocie taplac ;)
    > Sprzedalem, kupilem obesranego Troopera i bawilem sie dalej ;)

    Zabawy w błocie dość szybko degradują sprzęt niestety.

  • 9. Data: 2013-11-05 09:30:00
    Od: MarcinJM <m...@o...pl>

    W dniu 2013-11-05 08:54, Piotr Klimek pisze:
    > Zabawy w błocie dość szybko degradują sprzęt niestety.

    Dlatego potrzebny jest sprzet juz zdegradowany ;)

    Co do motocykla: sporo po miescie jezdze zaopatrujac warsztat, i
    niezaprzeczalnym plusem jest latwosc zaparkowania zelaza. Przeszkadzalo
    mi co prawda wlazenie do sklepu w kasku, ale juz przywyklem i nie
    sciagam z siebie rynsztunku.

  • 10. Data: 2013-11-05 11:10:56
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 05 Nov 2013 09:30:00 +0100) ktos podajacy sie za MarcinJM
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dlatego potrzebny jest sprzet juz zdegradowany ;)

    Zdegradowanemu cięzko zaufać, ja preferuje jednak staranny serwis w
    okresach miedzy kolejnymi degradacjami :)