  • 1. Data: 2012-06-18 22:23:52
    Temat: umarł Multibank/mbank ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    U was działa ? u mnie na ich wyjściu z atmana nie ma nic.

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting

  • 2. Data: 2012-06-18 22:24:18
    Temat: Re: umarł Multibank/mbank ?
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    W dniu 2012-06-18 22:23, crazy bejbi pisze:
    > U was działa ? u mnie na ich wyjściu z atmana nie ma nic.

    jednak już wstało :)

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======
    polski webhosting

  • 3. Data: 2012-06-18 22:41:52
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello crazy,

    Monday, June 18, 2012, 10:23:52 PM, you wrote:

    > U was działa ? u mnie na ich wyjściu z atmana nie ma nic.

    Bez problemów zalogowałem sie do mBanku.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 4. Data: 2012-06-18 22:46:59
    Od: crazy bejbi <t...@n...ma.wcale>

    > Bez problemów zalogowałem sie do mBanku.

    teraz już tak.

    Wojtek

    --
    ===== www.smarthost.pl ======