  • 11. Data: 2006-06-27 15:21:14
    Temat: Re: umozliwie kolokacje serwera
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    elmer radi radisson napisał(a):
    > - poziom podtrzymania swiatla
    moje jest podtrzymywane przez rusztowanie na wysokosci okolo 3,20m :)

    > skoro to tkt, to rozklad jazdy lacza tez moze sie przydac.
    sadzisz ze mozna backupowa transmisje pakietowo-przesylkowa zrealizowa ?

    --
    Mateo

  • 12. Data: 2006-06-27 15:30:14
    Od: Kajetan Staszkiewicz <v...@t...net>

    Dnia wtorek, 27 czerwca 2006 17:00, elmer radi radisson napisał(a):

    > btw, zastanawiam sie czy to naglowkowe tktelecomowe 82.160.28.56/30 jest
    > do kolokacji :)

    A co, złe jest? 3,5ms do tego mam ;)

    PS. W Krakowie światła tktelekomu nie znikają jak pod osławioną Częstochową,
    więc ja na brak rozkładu jazdy nie narzekam.

    --
    | pozdrawiam / greetings | powered by Trustix, Gentoo and FreeBSD |
    | Kajetan Staszkiewicz | jabber,email,www: vegeta()tuxpowered net |

  • 13. Data: 2006-06-27 15:36:11
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Kajetan Staszkiewicz napisał(a):

    > A co, złe jest? 3,5ms do tego mam ;)

    ja sie do onetu mieszcze w 2ms i co z tego wynika?
    IMO od kolokacji wymaga sie stabilnosci, bezpieczenstwa i szeroko
    pojetej wydajnosci

    --
    Mateo

  • 14. Data: 2006-06-27 15:50:03
    Od: "Mariusz \"Lesio\" Leśnikowski" <3...@p...fymy>

    Kajetan Staszkiewicz napisał(a):
    > PS. W Krakowie światła tktelekomu nie znikają jak pod osławioną Częstochową,
    > więc ja na brak rozkładu jazdy nie narzekam.

    Sprostowanie kolego: swiatla gina gdzies na kawalku katowice -
    zawiercie. A czestochowa ma z tym tyle wspolnego ze nie ma neta, u nas
    nie gina swiatlowody.

    --
    .: Lesio :.
    www.bloklan.org

  • 15. Data: 2006-06-27 16:42:24
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    > napisalem bo pare dni temu ktos o to pytal wlasnie
    > no ok ale pingi za wiele nie daja... moze pochwal sie obciazeniem tego
    > lacza... bo pewnie sytuacja jest taka, ze masz jakas siec i "kolo" to
    > jakis poboczny bonus...

    wykorzystanie ok 60%

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 16. Data: 2006-06-27 17:06:11
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Wasyl napisał(a):

    > wykorzystanie ok 60%

    wykres bylby bardziej wiarygodny ;)

    --
    Mateo

  • 17. Data: 2006-06-27 17:08:25
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Kajetan Staszkiewicz wrote:

    > A co, złe jest? 3,5ms do tego mam ;)

    nie, chodzilo mi raczej o to, czy kolokacja znajduje sie za NAT, czy
    moze dostala troche wiecej dobra prosto z serca RIPE ;)

    --

    okurková sezóna.

  • 18. Data: 2006-06-28 00:18:11
    Od: Waldi <w...@n...ekrakow.net>

    Mateo napisał(a):

    > wykres bylby bardziej wiarygodny ;)

    dokladnie

    pozdrawiam
    Waldi

  • 19. Data: 2006-06-28 02:26:51
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

    > PS. W Krakowie światła tktelekomu nie znikają jak pod osławioną
    > Częstochową,
    > więc ja na brak rozkładu jazdy nie narzekam.

    kurcze ale ich routery to chyba pracują na 200% mocy...
    Po zestawieniu BGP prefixy zaczynam dostawać dopiero po kilku minutach od
    podniesienia się sesji... Wiem że routery nie są od odpowiadania na ICMP,
    ale też czasami im się zdaża odpowiedzieć... to coś znaczy.
    Nie żebym narzekał bo styk mam niejako za free (poza opłatą za link do wwy),
    a chłopaki z TKTelekomu pewnie robią co mogą, tylko kurcze, zarząd mógłby
    wyasygnować jakieś większe kwoty na dodatkowy sprzęt.

    Marcin

  • 20. Data: 2006-06-29 14:46:40
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    aha, a propos uploadu to mam ok 8Mbit niewykozystywane
    obciazenie ktore pisalem dotyczylo downloadu

    nie posiadam innych stykow, jedynie pare dsli
    temperatura ze starych murow, wilgotnosc 75%- pasowalo by troche mniej...

    pozdrawiam
    Wasyl