  • 21. Data: 2006-06-30 16:26:54
    Temat: Re: umozliwie kolokacje serwera
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Waldi <w...@n...ekrakow.net> wrote:

    > dokladnie

    Panowie, przeciez lacza sa od tego by wykres byl pozioma kreska ciut
    ponizej maksimum. U nas oprocz serwerow jest 'osiedlowka', ktora
    zjada caly nadmiar pasma. Niezaleznie od tego wazniejsze uslugi dzialaja
    dobrze bo maja odpowiednie priorytety. Wykorzystywanie w szczycie
    60% lacza uwazam za conajmniej nierozsadne.

    a.

  • 22. Data: 2006-06-30 16:47:58
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Wemif napisał(a):

> [...]
    > dobrze bo maja odpowiednie priorytety. Wykorzystywanie w szczycie
    > 60% lacza uwazam za conajmniej nierozsadne.

    no widzisz, bo zakladasz ze bedzie dzialac, a zapobiegliwi uwazaja ze
    moze nie dzialac
    pada jedno z 3 lacz w nocy i co? rekonfigurujesz kolejkowania? czy
    klientom leci jak przez slomke az sie obudzisz?

    --
    Mateo

  • 23. Data: 2006-07-01 08:49:01
    Od: "Wasyl" <w...@o...pl>

    dokladnie, z powodow bezpieczenstwa mam takie obciazenie

    pozdrawiam
    Wasyl

  • 24. Data: 2006-07-01 10:06:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Wasyl wrote:

    > dokladnie, z powodow bezpieczenstwa mam takie obciazenie

    na wypadek awarii u jednego z trzech dostawcow? ;)

    --

    na wiadomosci sportowe zaprasza producent naturalnej wody 'BRZOZOWA'.

  • 25. Data: 2006-07-01 12:10:56
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Mateo <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > pada jedno z 3 lacz w nocy i co? rekonfigurujesz kolejkowania? czy
    > klientom leci jak przez slomke az sie obudzisz?

    To juz kwestia odpowiedniego automatu, ktory przekonfiguruje kolejki,
    gdy sie ktoras sesja zerwie.

    a.

  • 26. Data: 2006-07-01 14:53:14
    Od: Mateo <m...@i...pl>

    Wemif napisał(a):

    > To juz kwestia odpowiedniego automatu, ktory przekonfiguruje kolejki,
    > gdy sie ktoras sesja zerwie.

    jestem bardzo ciekaw takiego automatu,
    szczegolnie w przypadkach typu zdesymetryzowania jednego z lacz
    albo dostaniesz 6000 zamiast 160k prefixow

    --
    Mateo