  • 1. Data: 2009-06-30 16:42:14
    Temat: uwaga!
    Od: kasa <d...@v...pl>

    hej jeśli interesuje cię zarobienie troche kasy to
    znalazłem ostatnio bardzo prosty sposób :

    masz tu stronę: http://adbux.org/?r=damianniewiem

    wystarczy się zarejestrować, po zarejestrowania dajesz "browse ads"
    czekać na linki strony www.
    wejdziesz na strone poczekasz 30 sek i ci nabije kase :D

    od razu mówię prosze się nie znechęcać nikiedy trzeba poczekać trochę
    na te linki. Ale w 100% polecam ten system, nawet jak ci dobrze
    pójdzie to mozesz wyciągnąć 10$ dziennie..
    ale to oczywiście po jakimś czasie... trzeba się rozkręcić

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-06-30 17:02:45
    Temat: Re: uwaga!
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "kasa" <d...@v...pl> wrote

    [spam]
    Ktos go juz zglosil do abuse???

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 3. Data: 2009-06-30 20:39:59
    Od: Arni <a...@N...spam>

    Spider A.J. pisze:
    > "kasa" <d...@v...pl> wrote
    >
    > [spam]
    > Ktos go juz zglosil do abuse???

    onetu ? natepne konto sobie załozy. A do google to se mozesz....
    Ja to bym do skarbówki po prostu zgłosił :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 4. Data: 2009-07-01 05:35:35
    Temat: NTG
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Arni" <a...@N...spam> wrote
    > onetu ? natepne konto sobie załozy. A do google to se mozesz....

    Onetowski abuse dziala calkiem sprawnie.
    A ze zalozy nowe konto, co zrobic,
    takie czasy.
    :-(

    --