  • 1. Data: 2009-06-30 19:31:25
    Temat: rekawice i sól
    Od: "dikoj" <d...@o...pl>

    Witam,
    Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skórzanej pelno soli. Lezala
    (rekawica) tak ok. 5-6 godzin. Wytrzepalem (rekawice) jak tylko sie dalo,
    ale widzialem, ze jakies drobinki soli zostaly w srodku.
    Czy taki zart mógl miec jakis wplyw na skóre, z której zrobiona jest
    rekawica?
    Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu
    minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego nie
    mialem.
    Czy sprawy moga miec jakis zwiazek?

    dikoj

  • 2. Data: 2009-06-30 20:12:22
    Temat: Re: rekawice i sól
    Od: Marek B <r...@w...noe.net.pl>

    dikoj pisze:
    > Czy taki zart mógl miec jakis wplyw na skóre, z której zrobiona jest
    > rekawica?
    dłużej pożyje (ta rękawica), bo podobno sól konserwuje.

  • 3. Data: 2009-06-30 20:14:53
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    dikoj pisze:
    > Witam,
    > Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skórzanej pelno soli.

    Musiala jej ta rekawica mocno smierdziec. Wsypanie soli to najprostszy
    babciny sposob na usuniecie smrodu z butow, pewnie i przy rekawicach dziala.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-06-30 20:22:16
    Od: "primuss" <k...@h...pl.usunto.i.to.te>

    "dikoj" <d...@o...pl> napisał(a):
> [...]

    > Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu
    > minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego

    Moze to byc zabojcza dretwica dloni prawej. Zaczyna sie toto od czubkow
    palcow, potem wedruje w gore do lokcia. Po trzech dniach dlon zastyga
    niczym skamieniala na manetce gazu jak i zreszta cala reszta ciala - i nie
    mozesz juz zsiasc z moto. Starozytni nazwali to "slupkiem soli".

    --
    pozdr.,
    primuss

  • 5. Data: 2009-06-30 21:16:54
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    > Kolezanka dla zartu wsypala mi do rekawicy skórzanej pelno soli. Lezala
    > (rekawica) tak ok. 5-6 godzin. Wytrzepalem (rekawice) jak tylko sie dalo,

    no nie powstrzymam sie i powiem:
    masz bardzo głupią koleżankę... w najlepszym przypadku u mnie była by z
    200zł w plecy.

  • 6. Data: 2009-06-30 22:01:42
    Od: "Seba" <t...@A...pl>

    Hej
    Użytkownik "metalbeast" <p...@-...pl> napisał w wiadomości

    > no nie powstrzymam sie i powiem:
    > masz bardzo głupią koleżankę... w najlepszym przypadku u mnie była by z
    > 200zł w plecy.

    Ja to bym taka zlal na kwasne japko i dodal do ignorowanych na GG. W
    ostatecznosci nawet na gmailu.

    Pozdr
    --
    Seba
    mala czarna VS800

  • 7. Data: 2009-07-01 06:24:05
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    dikoj napisał(a):
    > Niby nie czuje czy rekawica jest ciasniejsza czy nie, ale po kilkunastu
    > minutach jazdy czuje, ze mocno dretwieje mi dlon (prawa). Wczesniej tego nie
    > mialem.

    Nie widzisz zwiazku? Laska Ci cos sugeruje.
    Pamietaj ze od onanizmu rece na dloni rosna!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 8. Data: 2009-07-01 07:16:50
    Od: n...@s...com

    On Wed, 01 Jul 2009 08:24:05 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >Pamietaj ze od onanizmu rece na dloni rosna!

    To musi byc zajebiscie wygodne, nie trza nikogo prosic a zawsze ma sie
    pomocna dlon.

    pozdr
    newrom
    --
    DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
    JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

  • 9. Data: 2009-07-01 08:11:11
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <k...@q...spaaaaam.pl>

    n...@s...com napisał(a):
    > To musi byc zajebiscie wygodne, nie trza nikogo prosic a zawsze ma sie
    > pomocna dlon.

    wlosy mialo byc, ale akurat patrzylem se na reke

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    _motory_ pijadzio i susuki

  • 10. Data: 2009-07-01 08:12:16
    Od: n...@s...com

    On Wed, 01 Jul 2009 10:11:11 +0200, Kamil Nowak 'Amil'
    <k...@q...spaaaaam.pl> wrote:

    >wlosy mialo byc,

    A to bez sensu.

    > ale akurat patrzylem se na reke

    nie zapytam co w tym czasie robiles skoro pisales o masturbancji.

    pozdr
    newrom