    From: "butterfly" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: [vectra a] spadek mocy
    Date: Mon, 22 Nov 2010 13:06:13 +0100

    Witam
    Od jakiegoś czasu obserwuję wyczuwalny spadek mocy. Zapewne NIE jest to
    związane z paliwem, filtrami itd gdyż zostały one wymienione a spadek mocy
    obserwuję zarówno podczas jazdy na gazie jak i na benzynie. Wwymieniłem
    kable, świece i tłumiki (środkowy i końcowy). Zawór EGR - zaślepiony.
    Ciśnienie na cylindrach jednakowe - ok 14.
    Gdzie szukać przyczyn?. Praktycznie rozpędzenie Vectrydo prędkości powyżej
    120 jest niemożliwe a jesli juz to na bardzo długim odcinku. Jakis czas temu
    wyskoczyło mi kilka razy check engine ale wówczas kodów błędu nie sczytałem
    i juz ich nie ma.:(
    Nie zauwazyłem też jakiegoś znaczącego zwiększenia zużycia paliwa.. Chyba
    przy ruszaniu odczucie mam takie jakby ciut szarpało.
    Co dalej? Sonda?.