  • 1. Data: 2011-09-03 13:52:55
    Temat: vga czy hdmi
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Chce kupic monitor zewnetrzny do netbooka 12''. Komputer posiada oba zlacza,
    jednak ceny monitorow ze zlaczem HDMI sa zdecydowanie wyzsze.
    Czy warto doplacac? Nie zalezy mi na ogldaniu filmow HD a jedynie na
    wiekszym ekranie przy codziennej pracy - internet, zdjecia etc.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2011-09-03 14:16:21
    Temat: Re: vga czy hdmi
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-09-03 15:52, adam pisze:
> [...]
    > Czy warto doplacac? Nie zalezy mi na ogldaniu filmow HD a jedynie na
    > wiekszym ekranie przy codziennej pracy - internet, zdjecia etc.

    Różnicę przy podłączeniu na VGA widać. Obraz jest trochę rozmyty (
    wygładzania czcionek nie musisz używać ) U mnie dodatkowo kabel
    analogowy zbierał zakłócenia co było widać w postaci okazjonalnie
    pojawiającego się drobnego "śniegu" Jak rozumiem netbook nie ma złącza
    DVI-D?

  • 3. Data: 2011-09-03 14:44:53
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Tomaszek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    > zakłócenia co było widać w postaci okazjonalnie pojawiającego się drobnego
    > "śniegu" Jak rozumiem netbook nie ma złącza DVI-D?

    Przecież może kupić monitor z DVI, a użyć wyjścia HDMI w netbooku.

  • 4. Data: 2011-09-03 15:53:14
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > zbierał zakłócenia co było widać w postaci okazjonalnie pojawiającego się
    > drobnego "śniegu" Jak rozumiem netbook nie ma złącza DVI-D?
    Witam ponownie,
    Netbook ma wyjscie VGA i HDMI, niestety DVI nie posiada,
    Pozdrawiam
    Adam

  • 5. Data: 2011-09-03 18:25:20
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    adam wrote:
> [...]
    > Czy warto doplacac? Nie zalezy mi na ogldaniu filmow HD a jedynie na
    > wiekszym ekranie przy codziennej pracy - internet, zdjecia etc.

    do rozdzielczosci wiekszych niz WXGA raczej warto, a zanim cokolwiek kupisz
    najlepiej przetestuj czy sygnal analogowy w tym netbooku jest przyzwoity

  • 6. Data: 2011-09-03 19:06:25
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "adam" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Chce kupic monitor zewnetrzny do netbooka 12''. Komputer posiada oba
    > zlacza, jednak ceny monitorow ze zlaczem HDMI sa zdecydowanie wyzsze.
    > Czy warto doplacac?

    Kup monitor z wejściem DVI, ceny są porównywalne z monitorami z wejściem
    D-SUB. Do DVI podepniesz się kabelkiem HDMI->DVI. Monitor z DVI jest
    przyszłościowy, podpniesz pod niego w zasadzie każdy nowszy sprzęt, np.
    tuner DVB-T, tuner satelitarny itp.

  • 7. Data: 2011-09-03 19:17:17
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik nom napisał:

    > tuner DVB-T, tuner satelitarny itp.

    konsole do gier :D

  • 8. Data: 2011-09-03 21:50:51
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sat, 3 Sep 2011 17:53:14 +0200, "adam" <a...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Witam ponownie,
    >Netbook ma wyjscie VGA i HDMI, niestety DVI nie posiada,

    Przejściówka HDMI-DVI kosztuje cztery złote.

    --
    Maciej Bójko

  • 9. Data: 2011-09-04 11:49:50
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > D-SUB. Do DVI podepniesz się kabelkiem HDMI->DVI. Monitor z DVI jest
    > przyszłościowy, podpniesz pod niego w zasadzie każdy nowszy sprzęt, np.

    Dziekuje za wszelkie porady, kupuje ze zlaczem DVI.
    Wybralem model:
    http://allegro.pl/monitor-lcd-iiyama-e2008hdd-b1-gw-
    36m-c-0-bad-pix-i1787322222.html

    Czy to dobry wybor? Jak juz wczesniej wspominalem, glowne zastosowanie to
    rozszerzenie netboka czyli internet, zdjecia itd.
    Pzdr
    Adam

  • 10. Data: 2011-09-04 12:00:41
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 04.09.2011 13:49, adam pisze:
    > Czy to dobry wybor? Jak juz wczesniej wspominalem, glowne zastosowanie
    > to rozszerzenie netboka czyli internet, zdjecia itd.

    Zdjęcia? Na monitorze za 400 zł? :)
    Pomijając że zwyczajny komfort patrzenia to też Science Fiction.
    Generalnie obraz będzie takiej samej klasy jak na netbooku, czyli żadnej.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!